حالت تاریک
نماینده ولی فقیه خراسان‌جنوبی:

پیگیر حل مشکل متقاضیان نهضت‌ملی‌مسکن بیرجند هستیم

پیگیر حل مشکل متقاضیان نهضت‌ملی‌مسکن بیرجند هستیم

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: از نظر قانون ما نمی‌توانیم به صورت مستقیم ورود کنیم اما پیام شما را تا جایی که قانون اجازه دهد به گوش مسئولان خواهیم رساند و از آن‌ها پاسخ خواهیم خواست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، جمعی از متقاضیان نهضت ملی مسکن بیرجند برای دومین بار در یک ماه گذشته در مقابل استانداری تجمع کردند.

 شرکت‌کننده‌ها در این اجتماع از افزایش سهم متقاضیان نهضت ملی مسکن برای ساخت واحدهای مسکونی‌شان گلایه داشتند در صورتی که به گفته بسیاری از آن‌ها براساس قراراد افزایش سهم متقاضی غیر قانونی است.

این جماعت بعد از این که از تجمع مقابل استانداری نتیجه‌ مطلوب را از سوی مسئولان مربوط دریافت نکردند از نماینده ولی فقیه در استان کمک خواستند و با حضور در دفتر ایشان و بیان مشکلات اشاره شده خواستار رسیدگی ایشان به این موضوع شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در استان هم با حضور در جمع معترضان با تاکید بر این که در مسئله مسکن خیلی حساس هستیم گفت: نامه گلایه متقاضیان نهضت‌ملی‌مسکن دریافت شده و جهت پیگیری هم اقدام شده است.

به گفته وی از نظر قانونی ما نمی‌توانیم به صورت مستقیم ورود کنیم اما پیام شما را تا جایی که قانون اجازه دهد به گوش مسئولان خواهیم رساند و از آن‌ها پاسخ خواهیم خواست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی که تلاش بسیاری برای رفع مشکل مسکن مردم داشت افزود: مسکن گره‌ای در جامعه است که باید با تعامل با یکدیگر این گره را باز کنیم.

وی پیشنهاد کرد جلسه‌ای با حضور نمایندگانی از این طرح، مسئولان استانداری و سایر مسئولان مربوطه در اسرع وقت برای بیان دقیق چالش‌ها گرفته شود تا بهتر بتوانیم برای مشکل به وجود آمده چاره‌اندیشی کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از