حالت تاریک
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

کاروان اصحاب فرهنگ و رسانه راهی مشهد‌ شد

کاروان اصحاب فرهنگ و رسانه راهی مشهد‌ شد

گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و در آستانه اربعین شهدای خدمت، ۸۸ نفر از جامعه فرهنگ و هنر، رسانه و قرآنیان خراسان جنوبی با دو دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاروستان»، علی فرخنده در جمع خبرنگاران با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: در سند تحول فرهنگ و ارشاد اسلامی که شامل سه بخش گفتمان‌سازی، توانمندسازی و سودمندسازی است که در بخش توانمندسازی به مسائل تفریحی، رفاهی و فرهنگی و نشست‌های تبیینی جامعه هدف توجه ویژه‌ای شده است.

وی افزود: سیاست کاری ما بر این است که در حوزه برنامه‌های رفاهی هر سال یک گام رو به جلو و برنامه‌های کیفی‌تر داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: در سال‌های گذشته دیدار رسانه‌ها با استاندار، تجلیل از خبرنگاران، دورهمی خبرنگاران، برپایی نمایشگاه، تجلیل از برترین‌های بخش جوانی جمعیت، نماز و امر به معروف انجام شد.

فرخنده گفت: امسال به مناسبت دهه امامت و ولایت و اینکه در آستانه اربعین شهدای خدمت هستیم اردوی سیاحتی و زیارتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و جامعه قرآنی در روزهای ۳۰ و ۳۱ خردادماه به مشهد مقدس برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: حدود ۸۸ نفر از جامعه فرهنگ و هنر، رسانه و قرآنیان خراسان جنوبی با دو دستگاه اتوبوس به این سفر اعزام شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: در این اردو اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان ضمن تشرف به حرم امام رضا علیه‌السلام از موزه مرکزی آستان قدس رضوی و رواق خدمت بازدید و با دستاوردهای علمی، فرهنگی، هنری، اقتصادی و عمرانی این آستان نورانی آشنا شدند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از