حالت تاریک
در پنجمین روز از دهه فجر؛

کتابخانه عمومی شهر آبیز افتتاح شد

کتابخانه عمومی شهر آبیز افتتاح شد

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: کتابخانه عمومی شهر آبیز با ۲۲۰ متر زیربنا همزمان با دهه فجر با حضور استاندار در شهرستان زیرکوه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، مهدی هنری عصر امروز در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی علاء‌الدین محمد آبیزی در شهر آبیز شهرستان زیرکوه اظهار کرد: یکی از پروژه‌هایی که سازمان بسیج سازندگی با دستگاه‌های اجرایی همکاری دارد، تکمیل و احداث کتابخانه‌های عمومی در سطح استان است.

وی بیان کرد: کار اجرای ۲۰ کتابخانه توسط بسیج سازندگی استان و موافقت با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در حال پیگیری است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: باتوجه به تفاهمی که بین دو مجموعه در چند سال گذشته صورت گرفته، تاکنون کار اجرایی بیش از ۱۴ کتابخانه طی چند سال گذشته به اتمام رسیده است.

هنری ادامه داد: امروز شاهد افتتاح کتابخانه عمومی علاءالدین محمد آبیزی در شهر آبیز بودیم که توسط مجموعه بسیج سازندگی کار احداث آن انجام شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: این کتابخانه با زیربنای ۲۲۰ مترمربع و اعتباری بیش از ۱۱میلیارد و ۵۰۰ ریال به پایان رسید که با بهره‌برداری از آن و خدماتی که نهاد کتابخانه‌های عمومی در این شهر خواهد داشت مردم آبیز از برکات آن بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است، همچنین امروز همایش شکوه هجرت و تجلیل از ۵۲ جهادگر برتر شهرستان زیرکوه با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

انتهای خبر/

کتابخانه عمومی شهر آبیز افتتاح شد
کتابخانه عمومی شهر آبیز افتتاح شد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از