حالت تاریک
معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد:

گنجاندن بخشی از اسناد لانه جاسوسی در کتب‌درسی

گنجاندن بخشی از اسناد لانه جاسوسی در کتب‌درسی

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص گنجاندن اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی، گفت: بخشی از این کار در برخی از کتب سال آینده تدوین و گنجانده شده است.

به گزارش خاورستان، اصغر باقرزاده روز دوشنبه در اجتماع تشکل‌های دانش‌آموزی استان که در سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی برگزار شد، اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش معتقد است اگر می‌خواهید بدانید آینده ایران چگونه است؟ بروید مدارس را ببینید چون آینده هر کشوری را نوجوانان و جوانان خواهند ساخت

 معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به حوادث اخیر غزه، ادامه داد: امروز کودکان و زنان و نوجوانان مظلوم غزه در معرض شدیدترین ظلم‌ها قرار گرفتند اما پایدار و مقاوم هستند و هجمه رسانه‌ای نتوانست جلوی رشادت و عظمت آنان را بگیرد.

 وی بیان کرد: امروز افتخار نوجوانان و جوانان فلسطین این است که پیرو حمایت‌ها و رشادت‌های جمهوری اسلامی ایران به ویژه رهبر معظم انقلاب هستند و خود را سرباز ولایت می‌دانند.ش

 باقرزاده با اشاره به اینکه امریکا و رژیم اسرائیل می‌خواهند روایت حماسه فلسطینیان را به روایت غم و انده تبدیل کنند، گفت: ضربه غیرقابل ترمیم و شکست بزرگی بر رژیم غاصب صهیونیستی وارد شده است.

 تقویت تشکل‌های دانش‌آموزی

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در ادامه با بیان لزوم نقش‌سپاری به دانش‌آموزان برای انجام برنامه‌های فرهنگی و پرورشی، گفت: در همین راستا محوریت اصلی برنامه‌ها، تقویت تشکل‌های دانش‌آموزی است چون از این طریق می‌توانند در محیط مناسب نقش‌آفرینی داشته باشند.

 وی بیان کرد: دشمن در جنگ میدانی ابتدا دیده‌بان‌ها و مرکز رصد را هدف حمله قرار می‌دهد تا بقیه ارکان جنگ را از بین ببرد لذا ابتدا دختران و زنان که پایه و اساس جامعه هستند را مورد هدف قرار داده است.

 باقرزاده تأکید کرد: ارزشمندی بانوان عفیف باعث حمله بیشتر دشمنان به آنان شده است لذا باید هوشیار باشند و با هر کسی که می‌خواهد شرافت و عزت شما را از بین ببرد با شدیدترین برخورد مواجه شوید و او را دشمن اصلی انسان و بشریت دانست.

 گنجاندن بخشی از اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی از سال آینده

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در خصوص تغییر کتب درسی، تصریح کرد: همه چیز در کتاب درسی نیست و آنچه که تاثیرگذار است، می‌تواند محتوای کتاب درسی، معلم و کنشگری و فعالیت دانش‌آموزان باشد.

 وی در ادامه گفت: سالیانه بیش از ۱۵۰ میلیون جلد کتاب درسی چاپ می‌شود و اکنون چاپ کتب درسی سال آینده شروع شده بنابراین هرگونه تغییری در این کتب به زودی اتفاق نمی‌افتد.

 باقرزاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص گنجاندن اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی، افزود: بخشی از این کار در برخی از کتب سال آینده تدوین و گنجانده شده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از