حالت تاریک
فرمانده سپاه خراسان جنوبی خبر داد:

اعزام 10 هزار نفر از استان به راهیان نور

اعزام 10 هزار نفر از استان به راهیان نور

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ۱۰ هزار نفر امسال به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند که با توجه به شرایط فرهنگی بیشترین تمرکز بر قشر دانشجو و دانش آموز است.

به گزارش خاورستان، سردار محمدرضا مهدوی روز یکشنبه در قرارگاه راهیان نور استان اظهار کرد: دوران دفاع مقدس دستاوردها و برکات بسیاری برای کشور داشته است که هر روز بگذرد بیشتر به عمق و تاثیرگذاری آن پی خواهیم برد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به آخرین وضعیت اردوگاه شهید حبیب اللهی اهواز که متعلق به خراسان جنوبی است اشاره کرد و گفت: به دلیل محدودیت‌هایی کرونایی و سیل خوزستان به زیرساخت‌های این اردوگاه آسیب وارد شد و بسیاری از امکانات و تجهیزات فرسوده شده است.

 

وی با بیان اینکه از سال گذشته مجدد اردوهای راهیان نور آغاز شده است، تصریح کرد: اردوگاه خراسان جنوبی به لحاظ زیرساختی و امکاناتی نسبت به اردوگاه‌های استان‌های دیگر که همجوار ما هستند، عقب است و سال گذشته با پیگیری، گاز اردوگاه متصل شد.

 

سردار مهدوی ادامه داد: همچنین سال گذشته با پیگیری که انجام شد قطعه زمین ۱۵ هکتاری در آبادان به صورت رایگان به استان خراسان جنوبی برای ساخت اردوگاه واگذار شده که در حال سیر مراحل اداری است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به تأمین اعتبار مورد نیاز برای به‌روزرسانی اردوگاه شهید حبیب اللهی اهواز و اعزام کاروان‌ها به راهیان نور، گفت: امسال خراسان جنوبی سهمیه ۱۰ هزار نفری برای اعزام اردوهای راهیان نور با محوریت دانشجویان و دانش‌آموزان دارد.

 

وی بیان کرد: مدت زمان سفر به اردوی راهیان نور هفت روز و هزینه‌های این اردو سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

 

سردار مهدوی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور استان از ۲۰ روز آینده آغاز می‌شود، افزود: باید هر چه سریعتر اردوگاه استان در اهواز با همکاری دستگاه‌های اجرایی آماده پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور شود.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال سیر تشرف راهیان نور تخصصی و تلفیق با راهیان پیشرفت هم دیده شده است، عنوان کرد: با توجه اینکه تاثیر اردوهای راهیان نور بر روی قشر جوان اثبات شده است و بسیاری از افرادی که به این سفر معنوی رفتند متحول شدند باید همه تلاش کنند تا زیرساخت‌های مورد نیاز اردوگاه استان تأمین شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از