حالت تاریک

۳۸ هزار لیتر سوخت‌قاچاق در استان کشف شد

۳۸ هزار لیتر سوخت‌قاچاق در استان کشف شد

۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان‌های بیرجند و نهبندان کشف شد.

به گزارش خاورستان، سرهنگ سید مرتضی موسوی روز یکشنبه در گفتگو با رسانه‌های گروهی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌های استان به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

 جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، مقدار ۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی گفت: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

موسوی اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان هم از کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان مرزی خبر داد.

سرهنگ حسین عرب گفت: ماموران این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا و سه دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: ماموران چهار دستگاه خودرو توقیف و چهار متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از