حالت تاریک

۶۰ راننده قانونمند در خراسان‌جنوبی تجلیل شدند

۶۰ راننده قانونمند در خراسان‌جنوبی تجلیل شدند

۶۰ راننده قانونمند با حضور فرمانده انتظامی استان در محل سالن جلسات پلیس راهور خراسان جنوبی تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، به نقل خبرگزاری پلیس، سردار حسن شجاعی‌نسب در این مراسم اظهار کرد: در حوزه ارتقای فرهنگ ترافیک با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط پلیس راهور استان رانندگانی که در سه سال گذشته مرتکب تخلف نشده بودند شناسایی شده و به قید قرعه نیز به ۶۰ نفر از این رانندگان قانونمند که تخلفی در این مدت انجام نداده و یا به نحوی در سامانه پلیس خراسان جنوبی همکاری لازم را در توسعه نظم و انضباط ترافیکی داشته اند مورد تقدیر قرار گرفتند.

فرمانده انتظامي استان خراسان جنوبی افزود: پلیس همچنین برای رانندگانی که تخلفات بیشتری داشته اند با برنامه‌ریزی‌های لازم، این افراد را شناسایی کرده و از آنها دعوت خواهد شد که در جلسات و برنامه‌های آموزشی خاصی که در مرجع قضائی و همچنین در مجموعه پلیس برگزار می‌شود شرکت کنند و تذکرات و آموزش‌های لازم به رانندگان داده خواهد شد.

سردار شجاعی‌نسب با اشاره به اینکه عدم رعایت ضوابط  ومقررات راهنمایی و رانندگی می تواند خسارات و تلفات جبران‌ناپذیری را پی داشته باشد، خاطر نشان کرد: امیدواریم با انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی که در مدارس و مساجد و.... توسط کارشناسان مربوطه انجام خواهد شد انشاالله شاهد یک رفتار ترافیکی مناسبی در جامعه که باعث ارتقای احساس امنیت مردم شود  باشیم و رانندگان با رعایت قوانين و مقررات راهنمايی و رانندگی و همچنین با احترام به خود و ديگران، رانندگی توام با آرامش داشته باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور مسئولان حاضر از تعدادی از رانندگان قانونمند و فعالان عرصه ترافیک با اهداء لوح تقدیر و تجلیل شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از