حالت تاریک
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی:

۷۰درصد تعهد خیرین مدرسه‌ساز در خراسان‌جنوبی محقق شد

۷۰درصد تعهد خیرین مدرسه‌ساز در خراسان‌جنوبی محقق شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: در بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز، خیرین مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان را برای امر مدرسه‌سازی در استان تعهد کرده‌اند که ۷۰ درصد آن محقق شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حامد رخسارپور امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعهد خیران در بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان حدود ۲۲۰ میلیارد تومان بوده که تا کنون ۷۰ درصد این تعهدات در استان محقق شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح سه طرح آموزشی، پرورشی و تربیتی در آینده نزدیک، گفت: ۹ اردیبهشت، بیست و ششمین خیرین مدرسه‌ساز خراسان جنوبی برگزار می‌شود. 

وی افزود: بیش از ۸۰۰ خیر نیکوکار در امر مدرسه سازی با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همکاری می‌کنند.

رخسارپور از تأسیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان در سال ۸۴ خبر داد و افزود: از آغاز فعالیت این نهاد تاکنون موفق به جذب یک هزار و ۹۰۱ تعهد به مبلغ ۴۹۲ چهار هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال شده‌ایم که بستر رشد آموزشی را در این نهاد فراهم کرده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌ جنوبی یادآور شد: در سال گذشته ۵۹ پروژه آموزشی با ۱۶۱  کلاس درس با زیربنای ۱۸ هزار و ۳۸۱ مترمربع تحویل آموزش و پرورش استان شده است. 

وی میزان سرانه فضای مورد استفاده دانش‌آموزان (مترمربع به ازای هر نفر) در استان را ۶.۵۲ مترمربع اعلام کرد و گفت: سرانه فضای آموزشی استاندارد ۸.۴۹ مترمربع و میانگین کشوری ۴.۹۶ مترمربع به ازای هر دانش‌آموز است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از