حالت تاریک
رئیس اداره حمل‌ونقل جاده‌ای قاین عنوان کرد:

آسفالت محور دهشک -کرغند روکش شد

آسفالت محور دهشک -کرغند روکش شد

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان قاینات گفت: عملیات روکش آسفالت حفاظتی محور دهشک-کرغند به طول 16 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی اجرایی شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خاورستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، رامین رقابتی در جمع خبرنگاران‌ گفت: به منظور بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت حفاظتی محور دهشک-کرغند در شهرستان قاینات انجام گرفت.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان قاینات گفت: عملیات روکش آسفالت حفاظتی محور دهشک-کرغند به طول 160 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال به اتمام رسید. 

وی با تاکید بر اینکه نگهداری راه ها یکی از وظایف اصلی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است اظهار کرد: هدف از نگهداری راهها تقلیل میزان خرابی، افزایش طول عمر راه ها و کاهش هزینه استهلاک وسایل نقلیه وعمر مفید جاده است. 

رقابتی با بیان اینکه راهداری شهرستان قاینات مسئولیت نگهداری از دوهزار و 136 کیلومتر انواع راه را بر عهده دارد گفت: از این مقدار 216 کیلومتر بزرگراه، 157 کیلومتر راه اصلی، یک هزار و 380 کیلومتر راه فرعی و روستایی آسفالته و 383 کیلومتر راه شوسه و خاکی است.

وی افزود: عملیات تسطیح مسیرهای خاکی نیز براساس زمانبندی دوره ای در طول سال توسط راهداران این شهرستان انجام می پذیرد که باعث تسهیل در تردد راه ها میشود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از