حالت تاریک
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد:

احیای ۱۱ واحد صنعتی در خراسان جنوبی

احیای ۱۱ واحد صنعتی در خراسان جنوبی

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ۱۱ واحد صنعتی از ابتدای سال تاکنون در استان به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش خاورستان، احمد آریافر روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، ۱۱ واحد صنعتی در خراسان جنوبی  به چرخه تولید برگشته‌اند که از این میزان ۵ واحد در بیرجند،۳ واحد و در سربیشه، ودر شهرستانهای طبس ،نهبندان و سرایان هرکدام یک واحد صنعتی احیا شده است.

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه با احیای با این واحد‌ها برای ۷۵ نفر شغل ایجاد شده است افزود: سرمایه‌‌گذاری انجام شده در این واحدها بیش از ۵۰ میلیارد تومان بوده است.  

 

وی ادامه داد : این واحد‌های صنعتی از سوی مالکان قبلی واحدها و سرمایه‌گذار جدید به چرخه تولید بازگشتند.  

 

آریافر گفت: محصول تولیدی فیلتر، درب کابینت و روکش پی وی سی، مجسمه و آثار تزئینی، قطعات بتنی، پوشاک، پنبه‌پاک‌کنی، سنگ بری سنگ‌های گرانیتی، کانی‌های غیرفلزی، آجر سفال، تولید فرغون، فوم پلی‌استایرن از جمله واحدهای احیا شده صنعتی در استان هستند.

 

پیش‌بینی سرمایه‌گذاری 62 هزار میلیارد ریالی در حوزه صنعت

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از صدور 109 فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری 61 هزار و 925 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری در استان خبر داد و گفت: 59 درصد از لحاظ پیش‌بینی سرمایه‌گذاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.


آریافر بیان کرد: با اجرای کامل این طرح‌ها پیش‌بینی می‌شود زمینه اشتغال برای 2 هزار و 780 نفر به صورت مستقیم در استان فراهم شود.


وی در پایان با بیان اهمیت تامین زیرساخت‌های لازم برای تکمیل و بهره‌برداری هر چه سریعتر از طرح‌های صنعتی در دست اقدام، بر همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌های مرتبط در این خصوص تاکید کرد‌.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از