حالت تاریک
حاشیه‌های پررنگ تر از متن

اذان گفتن رئیس جمهور در گوش نوزاد بیرجندی

اذان گفتن رئیس جمهور در گوش نوزاد بیرجندی

یکی از حاشیه‌های امروز سفر رئیس جمهور به بیرجند اذان گفتن ایشان در گوش نوزاد بیرجندی بود.

به گزارش خاورستان، امروز چهارشنبه در نیمه آخرین ماه گرم‌ترین فصل سال، مردم شهیدپرور و خونگرم بیرجند میزبان آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم برای بار سوم در این دوره بودند.

 عزاداران اربعین حسینی در امام‌زادگان باقریه بیرجند استقبال بی نظیر و پرشوری از مقام عالی دولت داشتند و سنگ‌تمام گذاشتند که نشان‌دهنده مهمان نوازی و اردات ویژه مردم این خطه به این سید بزرگوار بود.

بسیاری از آن ها از ساعت‌ها قبل از شروع مراسم خود را به آستان مزار شهدای باقریه رسانده بودند و در کنار همه بزرگان، جوانان و نوجوانان هم دوش با یکدیگر در این همایش بزرگ شرکت کردند در این بین کودکان بسیاری همراه با والدین برای استقبال و شرکت در مراسم حضور داشتند بسیاری از کودکان هم خود را به صف‌های جلو رسانده بودند تا از فاصله کوتاه‌تری با رئیس جمهور دیدار کنند که مورد نوازش و تفقد این عالم بزرگ روحانیت قرار گرفتند.

یکی دیگر از جلوه‌های این سفر همدلی و همراهی مردم عزیز بیرجند برای برگزاری باشکوه این مراسم با رعایت نظم بود.

در کنار این با توجه به روحیه مردم‌داری و پیگیری مطالبات مردمی که در وجود آیت‌الله رئیسی نقش بسته وی بلافاصله بعد از اتمام سخنرانی‌اش در جمع مردم بیرجند خطاب به نیروهای حاظر در مراسم از آن‌ها خواست که آن خواهری که درخواست خواندن اذان در گوش فرزندش داشت بگویید که فرزندش را به نزدش ببرند.

 

انتهای خبر/

 

اذان گفتن رئیس جمهور در گوش نوزاد بیرجندی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از