حالت تاریک
اربعین حرکتی وحدت‌بخش و سیاسی است
معاون استاندار خراسان جنوبی:

اربعین حرکتی وحدت‌بخش و سیاسی است

معان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: اربعین حرکتی وحدت‌بخش و سیاسی است که نشان می‌دهد تحریم و تهدیدات استکبار نسبت به محور مقاومت و اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی باعث نمی‌شود که این حرکت متوقف شود.

  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سید محمدرضا طالبی صبح دوشنبه در آیین از خدمتگزاران مدیران اجرایی مواکب و رانندگان اربعین حسینی در استان گفت: کنگره عظیم اربعین بین‌المللی است که نه تنها مختص شیعیان و مسلمانان بلکه همه آزادی‌خواهان از سراسر جهان خود را به کربلا می‌رسانند.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین پدیده‌ای فرامذهبی است افزود: از تمام ادیان الهی در اجتماع اربعین با علم به اینکه حرکت امام حسین(ع) چه حرکت عظیمی برای آزادی انسان‌ها بوده است، حضور می‌یابند.

معان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیام وحدت حرکت عظیم اربعین به دنیا بیان کرد: در عین تمام تلاش و تهدیدهای دشمنان می‌بینیم که وحدت بین مردم و آزادگان و مذاهب و ادیان جهان در اربعین حسینی به سرانجام خوبی می‌رسد و در عمل و میدان این مهم را اثبات و نشان می‌دهند.

طالبی با اشاره به آثار سیاسی حرکت عظیم اربعین، تصریح کرد: بسیاری از کشورها از جمله ایران اسلامی که در این مراسم شرکت می‌کنند در تحریم استکبار و استعمار هستند اما نشان می‌دهند که تحریم و تهدیدات آنان نسبت به محور مقاومت و اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی نسبت به مسلمانان باعث نمی‌شود که این حرکت متوقف شود.

طالبی تأکید کرد: ترس و حشت استکبار و صهیونیست جهانی از حرکت بزرگ اربعین حسینی بسیار فراتر از ترس از موشک و پهپادهای محور مقاومت است.

وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی در حرکت عظیم اربعین بازتولید می‌شود، گفت: امروز می‌بینیم که حرکت اربعین نتیجه انقلاب حضرت امام و مردم مسلمان ایران است که به وقوع می‌پیوندد.

معاون استاندار در ادامه ضمن قدردانی از همه رانندگان، مواکب و همه دست‌اندرکاران اربعین حسینی، افزود: با وجود انجام مکاتبات و پیگیری‌ها اما همچنان رانندگان مواکب با مشکل سوخت مواجه‌ هستند در حالی که ۲۵ روز به صورت رایگان به زائران خدمت می‌کنند.

طالبی تأکید کرد: مصوبه تامین بخشی از سهمیه سوخت برای رانندگان به شرکت نفت ابلاغ شده که باید سریعتر مصوبه در زمان تعیین شده اجرایی شود.

انتهای خبر/10

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از