حالت تاریک
معاون بسیج اساتید خراسان‌جنوبی:

اسرائیل توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد

اسرائیل توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد

معاون فرهنگی بسیج اساتید خراسان‌جنوبی گفت: رژیم صهیونیستی الان به شدت در فشار است و توان رویارویی با نیروهای مقاومت را ندارد از این رو دست به قتل‌عام زنان و فرزندان بیگناه غزه می‌زند.

سید علیرضا محمدزاده، معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید خراسان‌جنوبی و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور بیرجند در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: عمليات «طوفان‌الاقصی»عملیاتی افتخارآفرین و بزرگی بود که از روز شنبه ۱۵ مهر ماه آغاز شد و همچون طوفانی عظیم بساط، صهیونیستها را جمع خواهد کرد. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در دانشکده‌ افسری فرمودند نیروهای مقاومت ضربه‌ی محکم و غیر قابل ترمیم را به نیروهای غاصب اسرائیل وارد کردند.

 

تغییر نحوه مقاومت فلسطینیان برعلیه اسرائیل

وی خاطرنشان‌ کرد: مقاومت حدود 80 سال گذشته فلسطینیان در مقابل ظلم اَشغالگران را می توان به سه دوره تقسیم کرد در دوره اول سرزمینشان غصب شد نیروهای فلسطینی شهید دادند و چاره‌ای جز تسلیم نداشتند؛ در دوره‌ی بعدی فلسطینی‌ها در خانه خود محصور شدند اما مقاومت را آغاز کردند و در مقابل حملات اسرائیل مقاومت کردند یک زمانی نحوه استقامت و دفاع نیروهای مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، سنگ بود اما امروزه و در این دوره سوم، فلسطینی‌ها مجهز به موشک شده‌اند.

این کارشناس فرهنگی با اشاره به این سخن امام خامنه‌ای مبنی بر این‌که «ضربه‌ای که به رژیم صهیونیستی وارد شد غیرقابل ترمیم است»، گفت: الان ودر مرحله سوم نیروهای مقاومت حالت تهاجمی به خود گرفته‌اند و این عملیات در ۷۰ سال گذشته بی‌نظیر است از نوار غزه و سرزمین اشغالی خارج شدند و حمله کردند؛ تعداد زیادی از اشغالگران را از بین بردند و تعداد زیادی را اسیر کردند، نیروهای مقاومت تا عمق سرزمین های اشغالی پیش رفتند.

 

عملیات «طوفان‌القصی» پیروزی بزرگ است

محمدزاده عملیات «طوفان‌الاقصی» را پیروزی بزرگی دانست و یادآور شد: طبق سخن مقام معظم رهبری که اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید این اقدامات نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می کند.

وی بیان‌ کرد: عملیات مظلوم‌نمایی رژیم غاصب صهیونیستی به‌گونه ای است که می‌خواهند برای حمایت جهانی این‌گونه القا کنند مظلوم هستند و مورد حمله واقع شده‌اند و با دشمنی که با ایران دارند طبیعی است که انگشت اتهام را به سمت ایران ببرند.

این کارشناس ادامه‌ داد: امام خامنه‌ای نیز هوشمندانه گفتند «دست و بازوی تمام کسانی که این برنامه را طراحی کردند می‌بوسیم و از همه افرادی که از این اقدامات دفاع کنند، حمایت می‌کنیم» اما نکته اینجا است که حامیان رژیم صهیونیستی اعلام کردند نشانه‌هایی از حضور ایران در این حملات نمی‌بینیم که این نشان از قدرت ایران، نیروهای نظامی و جریان مقاومت دارد.

 

رژیم صهیونیستی توان رویارویی با نیروهای مقاومت را ندارد

 وی عملیات «طوفان‌الاقصی» را برگ برنده‌ای دانست که ان‌شاءلله در ادامه موجودیت رژیم غاصب را بر باد خواهد؛ رژیم صهیونیستی الان به شدت در فشار است و توان رویارویی با نیروهای مقاومت را ندارد و دست به قتل عام زنان و فرزندان بیگناه غزه می زند اما واقعیت این است که شکست بزرگی را متحمل شده است و پیروزی از سوی خداوند و برای صابران و مجاهدان ومبارزان در راه خدا است و خون شهدای مظلوم غزه و زنان و کودکان مظلوم فلسطین دامان آنها را خواهد گرفت و طومار ظلم و ستم رژیم صهیونیستی را خواهد پیچید.

 

انتهای خبر/ 5

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از