حالت تاریک
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

تلاش دشمن کمرنگ کردن هویت زن اسلامی است

تلاش دشمن کمرنگ کردن هویت زن اسلامی است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: دشمن تلاش دارد هویت زن اسلامی را کمرنگ کند یا از بین ببرد چون در مقابل منافع آنان قرار گرفته‌ است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، سردار محمدرضا مهدوی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی راویان جایگاه زن دراسلام و تربیت کارشناس مطالعات زن وخانواده بسیج جامعه زنان استان گفت: نقش زنان همواره در پیشرفت جامعه یی‌بدیل بوده است تا به امروز که نقش زنان در دفاع مقدس، سازندگی کشور، مسائل تربیتی و آموزشی و پیشرفت‌های عرصه‌های مختلف علمی که وجود دارد نقش بسیار ارزنده، کارساز، موثر و هدایت‌گرانه در جامعه است.

وی افزود: قهرمانان و افراد صالح همه تربیت‌شدگان دامن زنان پاک و مومن هستند در حالی که در غرب به عنوان ابزار تبلیغاتی و در عرصه اقتصادی به شکل کالا به زنان نگاه می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ادامه داد: دشمن تلاش دارد هویت زن اسلامی را کمرنگ کند یا از بین ببرد چون در مقابل منافع آنان قرار گرفته‌ است.

مهدوی با بیان اینکه از نگاه اسلام زن در جبهه تعالی انسان گام برمی‌دارد، تصریح کرد: استکبار بر علیه زنان، مردم و انقلاب ما با استفاده از فضای مجازی و توطئه‌های مختلف به استحاله فرهنگی روی آورده و در وضعیت عفاف و حجاب با حربه‌های مختلف کار را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه استکبار و غرب دلشان برای زن و حقوق زنان نسوخته است، متذکر شد: برای کشف حجاب در ایران ادعای حقوق بشر و آزادی می‌کنند اما بیش از ۴۰ هزار انسان بی‌دفاع از زن و کودک را به روش‌های مختلف در غزه قتل عام می‌کنند؛ آیا اینجا حقوق بشر نیست؟

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی بر انجام کار تبیینی در برابر توطئه‌های دشمن و استکبار تأکید کرد و افزود: دشمن تمام تلاشش این است که جوانان و نوجوانان را از ما بگیرد  و ما اطلاعات از تاریخ، سیاست‌ها و وضعیت کشور را در گذشته نتوانستیم برای جوانان به درستی تبیین کنیم.

مهدوی عنوان کرد: عزت و اقتدار و دستاوردهای امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و مقاومت مردم است.

وی یادآور شد: زمانی نفر اول کشور مجوز صحبت با سفیر آمریکا در ایران را نداشت اما امروز همه کشورهای همسو و غیرهمسو به دنبال گفتگو و صحبت با مسئولین جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: پاسخ به اسرائیل از روز اول داده شده و پاسخ نهایی نیز در وقت مناسب داده خواهد شد.

مهدوی در ادامه افزود: امنیت در رژیم صهیونیستی کاملاً به هم ریخته است کار فرسایشی را شروع کردیم و اعصاب و روان رژیم صهیونیستی به هم ریخته است و احساس امنیت ندارند تعدادی از فرماندهان عالی آنها استعفا دادند.

وی خاطرنشان کرد: امروز سیاستمداران اسرائیلی و رژیم صهیونیستی و سران استکبار اذعان دارند که اسرائیل رو به افول است و کارش تمام است.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از