حالت تاریک
دبیر شورای ائتلاف خراسان‌جنوبی خبر داد:

امکان ثبت‌نام کاندیداهای مجلس در سایت شانا نیوز

امکان ثبت‌نام کاندیداهای  مجلس در سایت شانا نیوز

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان جنوبی گفت: کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی می توانند برای بهرمندی از حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، در سایت شانا نیوز شورای ائتلاف ثبت‌نام کنند.

حسین اژدری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، از اطلاعیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سایت شانانیوز خبر داد.

وی افزود: در این خصوص داوطلبان باید با مراجعه به سایت شانانیوز به آدرس https://www.shananews.com ثبت نام خود را انجام داده و اطلاعات فردی، سوابق کاری، علمی و اجرایی، معرفی ۵ نفر به عنوان معرف و ... را بارگذاری کنند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان جنوبی بیان کرد: البته هنوز زمان دقیق شروع ثبت نام اعلام نشده و احتمالا یک هفته بعد از اعلام نظر شورای نگهبان درباره صلاحیت کاندیداها خواهد بود.

وی گفت: روند بررسی کاندیداهای ثبت نام شده هم از سطح شهرستانی شروع خواهد شد و در ابتدا شورای ائتلاف شهرستان از بین افراد ثبت نام شده، افراد دعوت شده و یا افرادی که به صورت حضوری مراجعه داشته اند، ۵ نفر را انتخاب و به شورای ائتلاف استان معرفی می کنند.

 اژدری بیان کرد: در مرحله بعد هم شورای ائتلاف استان با حضور کارگروه انتخابات شهرستانی، تعداد کاندیداها را به ۳ نفر رسانده و سپس به شورای ائتلاف کشور معرفی می‌کند.

 او ادامه داد: شورای ائتلاف کشور هم با حضور کارگروه انتخابات استان و بر اساس شاخص های مختلف، یک نفر از کاندیداها را به عنوان کاندیدای مورد حمایت خود معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/۷

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از