حالت تاریک
استاندار خراسان جنوبی:

اول مهر بانشاطی در خراسان‌جنوبی برنامه‌ریزی شود

اول مهر بانشاطی در خراسان‌جنوبی برنامه‌ریزی شود

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید اول مهر باشکوه و بانشاطی در خراسان جنوبی برنامه‌ریزی شود، گفت: امیدواریم با هماهنگی همه بخش‌ها شاهد تدارک برنامه‌های متنوع و اثرگذار برای بازگشایی مدارس در سطح استان باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، جواد قناعت ظهر یکشنبه در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس با میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) و هفته دفاع مقدس گفت: باید اول مهر باشکوه و بانشاطی در خراسان جنوبی برنامه‌ریزی شود.

وی از همه فرمانداران و مدیران خواست برای پروژه اول مهر پای کار باشند، افزود: امیدواریم با هماهنگی همه بخش‌ها شاهد تدارک برنامه‌های متنوع و اثرگذار برای بازگشایی مدارس در سطح استان باشیم.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر  اهمیت برگزاری نماز جماعت در مدارس، تصریح کرد: جدی گرفتن نماز جماعت موجب کاهش آسیب‌ها و مشکلات اخلاقی می‌شود.

قناعت برای تامین بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای خرید فرش نمازخانه‌های مدارس استان قول مساعد داد و تأکید کرد: اولویت با مدارسی است که جمعیت دانش‌آموزی بیشتری دارند.

وی برای تجهیز ۱۲ مرکز مشاوره در شهرستان‌ها و مناطق استان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان نیز قول مساعد داد.

قناعت با اشاره به کسب دو رتبه تک رقمی در کنکور ۱۴۰۳ توسط دانش آموزان استان خاطرنشان کرد: این موفقیت حاصل تلاش زیاد است و باید به بهترین شکل این دانش‌آموزان تکریم شوند.

استاندار خراسان جنوبی همچنین با اشاره به قول معاون وزیر راه و شهرسازی برای مساعدت در ساخت مدارس سایت‌های نهضت ملی مسکن تصریح کرد: ۲۷ سایت نهضت ملی مسکن آماده بهره‌برداری است و ساخت مدرسه در این سایت‌ها باید سرعت بگیرد.

قناعت افزود: هر سایت مسکن ملی که آماده بهره‌برداری شود اولویت بعدی ساخت مدرسه است تا بعد از حضور جمعیت در آنها دچار مشکل نشویم.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از