حالت تاریک
رئیس ستاد مردمی دکتر قالیباف در خراسان‌جنوبی:

برای کمک به پیروزی دکتر جلیلی پیمان بستیم

برای کمک به پیروزی دکتر جلیلی پیمان بستیم

رئیس ستاد مردمی دکتر قالیباف در خراسان جنوبی گفت: همه ما متفق القول پیمان بستیم که همه فعالیت‌ها بر همان مبنای گذشته در عرصه مجازی و حقیقی، همه برای پیروزی دکتر جلیلی باشد و کارمان را دنبال کنیم.

علی مولوی حقیقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، با اشاره به آیه " من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم‌من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا " در ابتدای بیانیه آقای قالیباف، اظهارکرد: آقای قالیباف شخصیتی است که در ادامه راه شهدا و تبعیت‌پذیری از مقام معظم رهبری زبانزد همه بچه‌های جبهه و جنگ است. با توجه به شرایطی که اکنون در سطح کشور و منطقه با آن روبرو هستیم، معتقدم که حمایت آقای قالیباف از آقای جلیلی؛ یک حمایت قلبی و ایمانی است، برای اینکه جنس هر دو نفرشان از جنس ایثارگران و کسانی است که برای انقلاب زحمت کشیدند و در دفاع مقدس ایثارگری کردند.

وی افزود: امروز هم با صدور بیانیه برای حمایت از آقای جلیلی، امیدواریم که بتوانیم عمق علاقه، ایمان و اعتقاد قلبی و عملی را برای کمک همه‌جانبه به ستاد آقای جلیلی انجام دهیم.

مولوی حقیقی بیان کرد: بنده به‌عنوان رئیس ستاد مردمی آقای قالیباف در خراسان جنوبی و همه کسانی که به‌عنوان ستاد‌های فعال او در سطح استان، در طول مدت تبلیغات کار‌های میدانی و فعالیت‌های چشم‌گیری داشتند، اکنون برای پیروزی جبهه انقلاب در انتخابات پای کار آمده‌ایم.

وی عنوان کرد: کسانی که در این اردوگاه فعال هستند، از نظر ایمان، اعتقاد، تبعیت‌پذیری از ولایت فقیه و حرکت برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی مصمم هستند، بطوری که در طول دوران تبلیغات که هم ستاد آقای قالیباف و هم ستاد آقای جلیلی به‌عنوان دو نیرو از جبهه انقلاب فعالیت‌های چشمگیر و قابل توجهی را در سطح استان داشتند، همکاری و تعامل دو ستاد در سطح عالی بود و هیچگاه اجازه برخورد یا تخریب داده نشد.

رئیس ستاد مردمی آقای قالیباف در خراسان جنوبی اظهار کرد: هم قبل از اعلام نتایج و هم بعد از اعلام آن؛ که جلسه مشترک ستاد آقای قالیباف با ستاد آقای جلیلی برگزار شد، با همه کسانی که در ستاد‌های فرعی کار می‌کردند متفق القول پیمان بستیم که همه فعالیت‌ها بر همان مبنای گذشته در عرصه مجازی و حقیقی، همه برای پیروزی آقای جلیلی باشد و کارمان را دنبال کنیم.

مولوی حقیقی ادامه داد: یکی از مسائل مهم برای جبهه انقلاب، حفظ وضعیت نیرو‌های انقلاب در یک جبهه و همچنین تقویت و جذب بیشتر نیرو‌های معتقد و ولایی برای ارتقای سطح دانایی و بصیرت‌افزایی در جبهه انقلاب است.

وی با تاکید بر انتخاب آگاهانه در انتخابات دور دوم، گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان و مخالفینی در قالب جریان‌های غربگرا، لیبرالیسم و هم سلطنت‌طلب داشتیم که در شکل‌های مختلف؛ در دولت‌هایی که نگاه به بیرون داشتند یا توسط سرپل‌های ارتباطی به‌دنبال انحراف در حاکمیت جمهوری اسلامی بودند، ضرباتی را متحمل نظام کردند.

مولوی حقیقی بیان کرد: قطعا امروز نیز همان‌طور که در بیانیه آقای قالیباف آمده بود، نباید اجازه دهیم که کشور به روز‌هایی برگردد که در حوزه‌های مختلف تعلیم و تعلم، اقتصاد، فرهنگ، دانشگاه و... تحت تاثیر تفکر جریان‌های غربگرا، فمنیسم و یا کسانی که دل در گرو آمریکا دارند، قرار بگیرد.

وی گفت: اگرچه ملت، مومنین و همه کسانی که طی چند ماه گذشته برای تعیین سرنوشت خودشان پای صندوق‌های رای آمدند و به بهترین افرادی که تشخیص دادند رای دادند، اما امروزی هم که برای انتخابات ١۵ تیرماه آماده می‌شویم، خواهشم به‌عنوان یک کهنه رزمنده دفاع مقدس و کسی که جریانات مختلف غربگرا، واگرا و کسانی که دل در گرو بیگانگان دارند را می‌شناسد، این است که مردم آگاهانه انتخاب کنند.

رئیس ستاد مردمی آقای قالیباف در خراسان جنوبی تصریح کرد: مردم ببینند که در انتخابات فعلی، جریان غربگرا پیرامون چه کسی جمع شده‌اند؟ قطعا باید همه اصحاب حق؛ در مقابل همه اصحابی که با رویکرد‌های مختلف در اردوگاه آقای پزشکیان جمع شده‌اند، تجمیع پیدا کنند و به کسی رای بدهند که بتواند از اسلام ناب و انقلابی دفاع و تبعیت‌پذیری از ولایت و رهبری را در فضای کشور دنبال کند.

مولوی حقیقی با بیان اینکه خوشبختانه مردم با آنچه که در عقبه فکری هر دو نامزد انتخاباتی فعلی وجود دارد آشنا هستند و می‌دانند که پیروزی آقای پزشکیان یعنی دولت سوم روحانی، گفت: حافظه مردم مملو از دروغ‌بافی‌ها، چندگانگی در برخورد با مسائل فرهنگی و اجتماعی، رویکرد تقابل با ولایت فقیه و... است.

وی ادامه داد: همه کسانی که دل در گروه انقلاب و تبعیت از رهبری دارند و دلشان برای خانواده‌های شهدا که صاحبان اصلی انقلاب هستند؛ می‌سوزد، باید به سمت انتخاب دولتی بروند که دولت انقلابی با رویکرد پاسداری از ارزش‌های انقلاب باشد.

او افزود: امیدوارم که رای قاطع را برای پیروزی جریان انقلاب و جبهه مقاومت در منطقه داشته باشیم که در شرایط فعلی؛ انتخاب خوب آقای جلیلی خواهد بود.

انتهای پیام/٧

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از