حالت تاریک
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

برتری کبدی نوجوانان خراسان‌جنوبی در ۲ دیدار تدارکاتی

برتری کبدی نوجوانان خراسان‌جنوبی در ۲ دیدار تدارکاتی

در بسته خبرورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از برتری کبدی کاران در ۲ دیدار تدارکاتی، برگزاری دوره دانش‌افزایی تیراندازی اهداف پروازی و بیرجند قهرمان دومین لیگ مینی‌گلف وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، تیم کبدی نوجوانان طبس نماینده استان خراسان جنوبی در دو دیدار تدارکاتی، مهمان قدرتمند خود را زمین‌گیر کرد.

تیم منتخب کبدی نوجوانان استان یزد که از بازیکن تیم ملی به عنوان سرمربی در ترکیب خود بهره می‌برد طی دعوتنامه‌ای رسمی هیئت کبدی خراسان‌جنوبی برای برگزاری بازی تدارکاتی با نماینده کبدی نوجوانان استان در شهرستان طبس حضور یافت.

در این رقابت ها تیم کبدی نوجوانان شهرستان طبس در نخستین بازی تدارکاتی و آمادگی برای حضور مقتدر در مسابقات قهرمانی کشور(دهه دوم تیرماه به میزبانی اردبیل ) با نتایج قاطع ۵۷ بر ۴۰ از سد تیم منتخب استان گذشت.

 نماینده خراسان جنوبی در مرحله نهایی یک شانزدهم مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد.

 برگزاری دوره دانش‌افزایی تیراندازی اهداف‌پروازی

برای اولین بار در استان خراسان جنوبی تعداد ۳۷تیرانداز از شهرستان‌های استان در این دوره دانش افزایی به صورت تئوری و عملی شرکت کردند.

این دوره با مجوز فدراسیون و مربیگری بهزاد رخش خورشید و مهدی خسروی به پایان رسید و همه تیراندازان در سایت استادیوم غدیر به تیراندازی پرداختند.

لازم به ذکر است برای اولین بار در تاریخ تیراندازی استان دوره مربیگری اهداف پروازی در ماه های آینده تشکیل خواهد شد.

بیرجند قهرمان دومین لیگ مینی‌گلف

دومین دوره لیگ مینی‌گلف استان به میزبانی شهرستان قائن با برتری تیم گلف شهرستان بیرجند به پایان رسید.

لیگ مینی گلف استان با حضور ۸ تیم از استان خراسان‌رضوی و شهرستان بیرجند و قائن در مجموعه سایت اختصاصی مینی گلف غدیر قائن برگزار شد که در هفته چهارم با برتری تیم هیئت گلف شهرستان بیرجند بر تیم کشت و صنعت بیدمشک با اسکور ۱۳۴ به پایان رسید.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از