حالت تاریک
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

برنز کشوری تیم تکواندوی خراسان‌جنوبی

برنز کشوری تیم تکواندوی خراسان‌جنوبی

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از کسب مقام سوم‌ تکواندوکاران در رقابت‌های کشوری، زغال سنگ طبس گام به گام تا قهرمانی و رقابت ۶۰ تیم در لیگ فوتبال بیرجند وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی و خبری "خاورستان" مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان منطقه ۳ کشور در گرگان برگزار شد که در این دوره از رقابت‌ها تیم تکواندو استان متشکل از ۹ نفر بازیکن، مربی و سرپرست در این مسابقات شرکت کردند.

در پایان تیم استان با کسب ۱ مدال طلا ۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز به شایستگی در جایگاه سوم مسابقات منطقه ۳ کشوری قرار گرفت .

طاها سیروس از تکواندوکاران خراسان‌جنوبی در این رقابت‌ها اول شد و امیرحسین شریفی، امیرعلی نظری و امیرطاها افضلی در جایگاه دوم ایستادند.

زغال سنگ طبس گام به گام تا قهرمانی 

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شهرستان طبس، تیم فوتبال زغال سنگ به مصاف تیم فوتبال شهدای فهالنج رفت و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.

 گفتنی است در پایان هفته هفتم رقابت های جام ولایت، تیم فوتبال زغال سنگ طبس با شش برد و یک تساوی و کسب ۱۹ امتیاز، در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

رقابت ۶۰ تیم در لیگ فوتبال بیرجند 

رقابت ۶۰ تیم در مسابقات لیگ فوتبال پایه شهرستان بیرجند شروع شد.

مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات لیگ فوتبال پایه شهرستان بیرجند ( سنین ۸ تا ۱۳ سال ) در مجموعه ورزشی خاتم الانبیا با حضور مسئولان استان و شهرستان برگزار شد.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از