حالت تاریک
مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی:

تامین مسکن خبرنگاران با جدیت پیگیری می شود

تامین مسکن خبرنگاران با جدیت پیگیری می شود

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه خراسان جنوبی با اشاره به دستمزهای اندک خبرنگاران گفت: تامین زمین برای ساخت مسکن خبرنگاران فعال خراسان جنوبی با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان، محمود حیدری در دیدار مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات گفت: با توجه به خشکسالی های پی در پی، بنیه اقتصادی مردم خراسان جنوبی پایین تر است که باید در اعتبارات ملی این استان ویژه دیده شود.

 مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه خراسان جنوبی با بیان اینکه رسانه های خراسان جنوبی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جزو رسانه های برتر کشور معرفی می شوند، افزود: از محل اعتبارات در اختیار استان، باید از ظرفیت رسانه ها در اطلاع رسانی ها استفاده شود.

وی با اشاره به لزوم تحقق جهاد تبیین گفت: متاسفانه به دلیل مشکلات حوزه خبرنگاری و دستمزدهای اندک، بسیاری از خبرنگار توانمند از این عرصه خارج شده اند که زنگ خطری است.

حیدری با اشاره به تعطیلی برخی روزنامه ها و تعدیل نیروها به دلیل اقتصادی نبودن، گفت: این زنگ خطری در حوزه جهاد تبیین است که باید به آن توجه کرد چراکه در آینده رسانه ای نخواهد بود که خدمات نظام و دولت را برای مردم بازگو کند.

وی از تعطیلی ۹۰ درصدی رسانه های مکتوب استان خبر داد و با اشاره به آرزوی ۳۰ ساله خبرنگاران در حوزه تامین مسکن، گفت: با خرید خبر و بیمه خویش فرمایی، یک خبرنگار نمی تواند هزینه های ساخت مسکن را بپردازد مگر اینکه کمکی به خبرنگاران شود، تنها امیدی که خبرنگاران ما صاحب مسکن شوند، توجه بنیاد مسکن به این قشر است.

حیدری با اشاره به وجود ۱۰۰ خبرنگار فعال، گفت: مسکن خبرنگاران باید با جدیت توسط دستگاه های متولی امر دنبال شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از