حالت تاریک
عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و چین؛

توسعه صنایع دستی نیاز به بازاریابی مناسب دارد

توسعه صنایع دستی نیاز به بازاریابی مناسب دارد

عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: بهترین صنایع دستی استان شناسایی و در نمایشگاه های چین به نمایش گذاشته و عرضه می شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، محمد بابایی به همراه بخشدار سه قلعه و رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان  سرایان  با بیان اینکه همه صنایع دستی در شهرستان مورد ارزیابی و رصد قرار می گیرند گفت: خراسان جنوبی اولین مقصد برای بازدید است که منتخب بهترین محصولات تولیدی در استان در نمایشگاه های مناطق مسلمان و غیر مسلمان نشین کشور چین عرضه می شوند.


وی بازاریابی مناسب را در توسعه صادارات مهم دانست و گفت:صنایع دستی در توسعه پایدار و اشتغالزایی حائز اهمیت است که باید از طریق فضای مجازی و عرضه محصولات در فروشگاه ها برای بازدیدکنندگان و گردشگران به این حوزه توجه کرد که کمک شایانی برای توسعه در این حوزه خواهد بود.


بابایی با بیان اینکه هنرهای دستی دارای داستان و نمادهای تاریخی هستند که روایتگر بخشی از جهان هستی است اظهار کرد: بهره وری از هنرها و به روزرسانی این هنرها مرتبط با نیازهای جامعه برای جلب سلیقه و ذائقه های مختلف نسل جدید باید طراحی و تولید شوند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از