حالت تاریک
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

استفاده‌از رویداد تولید محتوای‌دیجیتال بسیج برای حل‌مسائل استان

استفاده‌از رویداد تولید محتوای‌دیجیتال بسیج برای حل‌مسائل استان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: از فضای مجازی باید برای حل مسائل متنوع و در بحث روشنگری استفاده کرد و تولیدات رویداد برای حل مسائلی بکار برده شود که در استان داریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سرهنگ رضا هزاری روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه پنجمین رویداد استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اظهار کرد: «امروز از تنگه خیبر در عربستان تا تنگه جبل‌الطارق در مراکش، تحول و دگرگونی عمیقی در حال وقوع است و همه‌جا به لرزه افتاده است. این لرزه، کشورها را متلاطم و دولت‌ها را متلاشی کرده است و همه ما همچنان شاهد این نوسانات هستیم... این لرزه ویرانگر(!) یادآور انقلاب ۱۹۷۹ ایران(پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷) است. باید قبول کنیم نیروی قدرتمندی وجود دارد که با الگوی مورد نظر ما برای اداره جهان مخالف است. در رأس این نیروی قدرتمند، ایران خمینی و خامنه‌ای قرار دارد. من هشدار می‌دهم که لولای تاریخ در حال چرخیدن است. کسانی که ایران و خطر آن را نادیده می‌گیرند، سر خود را در شن(!) فرو کرده‌اند.» اظهارنظر فوق، اعترافی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت اسرائیل در سال ۱۳۹۹ در کنگره آمریکا مطرح کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: این روزها شاهد جنایات رژیم صهیونیستی هستند البته این جنایات تازگی ندارد و در ۵۰ روز اخیر، چکیده ۷۰ سال جرم و جنایت و خون‌ریزی و سفاکی این رژیم را دیدید.

وی به بمباران بیمارستان‌ها، مدارس و به سکونتگاه آوارگان غزه توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی مظهر و نماد تمدن دروغین لیبرال دموکراسی غرب می‌دانیم البته خودشان هم به این موضوع اعتقاد دارند. تمدن دروغینی که قرار بود در قالب لیبرالیسم، آزادی‌خواهی را بیاورد و در قالب دموکراسی، مردم‌سالاری را به ارمغان بیاورد؛ شما امروز پوچ بودن این شعار را می‌بینید.

هزاری ادامه داد: بروز و نمود تمدن لیبرال دموکراسی که بیش از ۱۴۰۰ سال بعد از رسانس شروع شده و امروز پوچ بودن آن برای ملت‌های آزاده در اقصی نقاط دنیا روشن شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ما به وعده الهی پیروزی مستضعفان و اسلام بر مستکبران که در قرآن اشاره شده ایمان داریم، تصریح کرد: پیام انقلاب اسلامی را بیش از همه مستکبران و سران کفر دریافت کردند و دنیای خود را که بر پایه شعارهای لیبرال دموکراسی و انسان غربی و رساندن او به اوج لذت بنا شده بود، در خطر دیدند و امروز این مواجه را بیش از ۴۵ سال گذشته در صحبت‌های آنان می‌شنوید و می‌بینید.

وی با بیان اینکه تمدن بر حول انسان با تفکر اسلام ناب در حال شکل‌گیری و گسترش است، تأکید کرد: امروز موج اسلام‌خواهی، آزادیخواهی و مردم‌سالاری واقعی را بیش از گذشته در سطح جهان می‌بینید.

هزاری در ادامه گفت: باید جایگاه خود را در تمدن اسلامی فهم کنیم البته اگر سیطره فضای مجازی این اجازه را به جوانان عزیزی که بخش عهده‌ای از وقت خود را بی‌محابا در اختیار فضای مجازی مسموم قرار دادند، بگذارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به رویداد استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اشاره کرد و افزود: از فضای مجازی باید برای حل مسائل متنوع اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی و هم در بحث روشنگری استفاده کرد و تولیدات این رویداد برای حل مسائلی بکار برده شود که در استان داریم.

وی  با اشاره به لزوم توجه و رفع معایب رویدادهای تولید محتوای بسیج در سالیان گذشته، تصریح کرد: باید ارتباط بین صنعت و حوزه تولید محتوای دیجیتال برقرار شود چون تولیدات رویداد استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان جنوبی وقتی در جوانان ایجاد انگیزه می‌کند که استفاده آن را حداقل در مقیاس استانی و شهرستانی ببینند.

هزاری عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران مقام اول در استفاده نکردن از ظرفیت‌ها را دارد که بخشی از آن ظرفیت نیروی انسانی است که باید فکری برای استفاده صحیح از این ظرفیت‌ها اندیشیده شود.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از