حالت تاریک
با وجود فضاسازی رژیم صهیونیستی؛

جای جلاد و شهید عوض نخواهد شد

جای جلاد و شهید عوض نخواهد شد

استاد دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: رژیم غاصب صهیونیستی پس از شکست، بافضاسازی رسانه‌ای می‌خواهند جای جلاد و شهید را عوض کنند اما هیچ گاه به نتیجه نخواهد رسید

مسعود رخش خورشید استاد دانشگاه صنعتی بیرجند و کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، به عملیات «طوفان‌الاقصی» اشاره کرد و گفت: جواب رژیم صهیونیستی نابودی است؛ نتیجه ظلم کردن و غصب سرزمین مردم مسلمان همین است و با این عملیات، روند فروپاشی این رژیم تسریع می‌شود.

عملیات «طوفان‌الاقصی» روند نابودی اسرائیل را سرعت بخشید

وی به عملیات‌های دیگر پس از «طوفان‌الاقصی» اشاره کرد و افزود: امید به پیروزی جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین پس از حدود 80 سال مقاومت را داریم و این نشان می‌دهد که هیچ ظلمی پایدار نیست و مقاومت در مقابل ظلم چندین ساله، یک روزی جواب دادند و این به مدد و کمک خداوند متعال صورت گرفت.

فضاسازی رسانه‌ای جای جلاد وشهید را عوض نخواهد کرد

استاد دانشگاه صنعتی بیرجند بیان‌کرد: کار استکبار وکفر همین است که پس از شکست، می‌خواهند مظلوم‌نمایی کنند و جای جلاد و شهید را عوض کنند از این رو به دنبال ایجاد فضاسازی رسانه‌ای و مظلوم‌نمایی هستند.

رخش‌خورشید خاطرنشان‌کرد: رژیم غاصب صهیونیستی پس از این‌که شکست بزرگی خورد و وجهه آنها در جهان فروریخت برای پیشبرد اهداف‌شان درصدد ایجاد جنگ روانی است.

عادی‌سازی روابط با اسرائیل معنایی ندارد

وی یادآورشد: عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی پس از شکست بزرگ این رژیم از جبهه مقاومت، هیچ معنایی ندارد و باید این کشورها به دنبل این روابط نباشند چراکه به نفع آنها است که از اسرائیل دوری کرده و در کنار مردم مظلوم فلسطین باشند.

شرایط جنگ برای فلسطین به‌زودی تمام خواهد شد

این استاد دانشگاه، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی دارد از جنگ روانی استفاده می‌کند از یک طرف می‌گویند باید غزه را تخلیه کنید اما مردم غزه مانند همیشه به این نتیجه می‌رسند که چاره‌ای جز مقاومت ندارند چراکه 80 سال است دارند در محاصره و در شرایط تزلزل زندگی می‌کنند و این شرایط به‌زودی تمام خواهد شد.

وی افزود: آمادگی رزمی و دفاعی جبهه‌ی مقاومت فلسطین برای رژیم غاصب صهیونیستی قابل پیش‌بینی نبود و این سبب شد تا در این عملیات خیلی موفق عمل کرده و بتوانند آسیب‌های جدی به این رژیم غاصب وارد کنند.

 انتهای خبر/ 5

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از