حالت تاریک
مدیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان‌ جنوبی خبر داد:

جذب ۵هزار خادمیار و یاور رضوی در خراسان‌جنوبی

جذب ۵هزار خادمیار و یاور رضوی در خراسان‌جنوبی

مدیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان‌ جنوبی با اشاره به جذب ۵ هزار خادمیار و یاور رضوی در سطح استان، گفت: این استان نسبت به جمعیتش، بیشترین تعداد خادمیار را در سطح کشور دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، محمدعلی ابراهیمی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت دهه کرامت گفت: شبکه خادمیاری رضوی در کشور و استان خراسان جنوبی از سال ۹۵ در کشور شکل گرفت و امروز ظرفیت عظیمی در سطح ایران به وجود آمده است.

وی بیان کرد: شبکه خادمیاری در خراسان جنوبی اکنون متشکل از مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در استان، کانون‌های تخصصی و موضوعی استانی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان‌ها است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان‌ جنوبی با اشاره به جذب ۵ هزار خادمیار و یاور رضوی در سطح استان، ادامه داد: این استان نسبت به جمعیتش، بیشترین تعداد خادمیار را در سطح کشور دارد.

ابراهیمی با بیان اینکه کانون‌های خدمت رضوی در ۲۰ عرصه خدمتی انجام وظیفه می‌کنند، خاطرنشان کرد: اساس کار آستان قدس رضوی و خادمین، ترویج معارف اسلامی و سیره عملی و علمی امام رضا(ع) و فرهنگ زیارت در بین مردم است.

به گفته وی؛ ارائه مشاور و ترویج فرهنگ وقف و نذر، امیدبخشی در جامعه، توانمندسازی خادمیاران و خدمت‌گیرندگان و مشارکت مردمی و انجام خدمات مومنانه از دیگر وظایف کانون‌های خدمت رضوی است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان‌ جنوبی به حضور خادمیاران در بیمارستان‌ها در ایام کرونایی و روحیه دادن به بیماران کادر درمان و جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مومنانه اشاره کرد و افزود: هنوز ظرفیت عظیم شبکه خادمیاری در بین مردم به ویژه مسئولان دستگاه‌های اجرایی ناشناخته است که امیدواریم با معرفی بهتر این شبکه بتوانیم در نشر فرهنگ رضوی تلاش کنیم.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از