حالت تاریک
امام جمعه اهل سنت بیرجند:

جنایات غزه نتیجه نبود وحدت اسلامی است

جنایات غزه نتیجه نبود وحدت اسلامی است

امام جمعه اهل سنت بیرجند از سکوت مسلمانان در مقابل جنایت‌های هولناک رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت: جنایات این رژیم غاصب در غزه نتیجه نبود وحدت در جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، مولوی غلام‌حیدر فاروقی امشب یکشنبه در جشن هفته وحدت که با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه و علمای اهل تسنن و تشیع در مسجد النبی(ص) بیرجند برگزار شد، گفت: وقتی حرف از وحدت می‌شود یعنی همه اقشار جامعه از هر قوم و نژادی باید از حقوق به نسبت مساوی برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه عزت، استقلال و شرف مسلمانان در گرو وحدت است، ادامه داد: مسلمانان با وحدت خود نباید اجازه دهند به اسلام ضربه وارد شود.

امام جمعه اهل سنت بیرجند تأکید کرد: رمز پیروزی مسلمانان در صدر اسلام، بعد از آن و آینده در گرو وحدت بین شیعه و سنی است.

مولوی فاروقی با اشاره به اینکه تنها راهی که دشمنان می‌توانند به اسلام ضربه بزنند ایجاد تفرقه است، عنوان کرد: اگر مسلمان امروز با یکدیگر وحدت می‌داشتند یک جرثومه فساد چند میلیونی نمی‌توانست جنایت‌هایی را در غزه مرتکب شود که در طول تاریخ بشریت سابقه ندارد.

مولوی فاروقی از سکوت مسلمانان در مقابل جنایت‌های هولناک رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت: جنایات این رژیم غاصب در غزه نتیجه نبود وحدت در جهان اسلام است.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از