حالت تاریک

جهادتبیین و تلاش‌مضاعف راه مبارزه با امپراتوری دروغ

جهادتبیین و تلاش‌مضاعف راه مبارزه با امپراتوری دروغ

امام جمعه نهبندان گفت: راه مقابله با امپراتوری رسانه‌ای پرتزویر غرب، جهاد تبیین و روشنگری‌های مستند و هنرمندانه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است.

حجت‌الاسلام احمد نجمی پور به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»گفت: از روزی که آمریکا کشف شد نطفه ناپاک استعمارگری شکل گرفت و این تولد شوم نقطه آغاز شکل‌گیری نظام سیاسی جدیدی مبتنی بر اشغالگری استعماری شد.

وی ادامه داد:سیاست آمریکا و اسرائيل برای امنیت داخلی به وسیله دست‌اندازی کشورهای جهان و تصرف سرزمین‌ها و منابع ملی آن‌هاست چند صد سال است که با یک طرح حساب شده آمریکا و اسرائیل برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنند و نقطه تمرکزشان هم کشورهای منطقه غرب آسیا است.

امام جمعه نهبندان اظهار کرد: دلایلی که این مناطق را انتخاب کردند منابع خدادادی و فرصت‌های انسانی و فرهنگی است که در این مناطق وجود دارد.

حجت‌الاسلام نجمی‌پور ادامه داد: کشورهای غرب آسیا شامل ایران، کشورهای عربی، لبنان، سوریه، عراق ، فلسطین و... می‌شود که یکی از بزرگترین شریان‌های نفتی جهان هم حساب می‌شوند و این ملت‌های کهن و ریشه‌دار با سوابق تاریخی مورد توجه آن‌ها هستند.

به گفته وی آمریکا و اسرائیل از ابتدا در این کشورها برخورداری از چند خصوصیت نظیر این که باید ضعیف باشند و از لحاظ علمی و اقتصادی وابسته باشند و کشورهای غرب آسیا همیشه باید با هم دشمن باشند و با هم متحد نباشند و حکام آن ها هم دست نشانده کشورهای اروپایی و آمریکایی باشند را دنبال کردند.

وی تصریح کرد: در این راستا تلاش‌های بسیاری را در منطقه خاورمیانه کردند و با توجه به این که مهم‌ترین کشور تاثیرگذار در این منطقه ایران بوده لذا همیشه مورد طمع استعمارگران قرار گرفته است.

به گفته امام جمعه نهبندان ذخایر فراوان و تنوع جغرافیایی و قرار‌گیری در مسیر ترانزیت شرق به غرب همه این‌ها سبب شده که ایران همیشه مورد توجه آمریکایی‌ها بوده و در قرن اخیر هم محل چپاول آن‌ها بوده و بعد از انقلاب آن‌ها دست به هر کاری برای سرنگونی این کشور زدند از کودتای ۲۸ مرداد گرفته تا حمایت از پهلوی، حمایت از گروه‌های تروریستی منافقین، تحریک صدام در جنگ تحميلي، سرنگونی هواپیمای مسافربری و آخری هم که حمایت از گروه‌های اغتشاشگر با صرف هزینه‌های بالا بوده است.

حجت‌الاسلام نجمی‌پور به این نکته هم اشاره کرده آن‌ها در این سال‌ها تلاش بسیاری انجام داده که هر جور شده بتواند جلوی پیشرفت ایران را بگیرد زمانی که با عملیات‌ نظامی نتوانست به سمت جنگ نرم رفت و بعد هم جنگ شناختی و فضای مجازی را به راه انداخت تا هر جور شده جلوی پیشرفت ایران را بگیرد.

امام جمعه نهبندان ادامه داد: در فتنه اخیر در موضوع برجام به یک نحوی قصد مداخله داشتند و در الحاق ایران به سازمان همکاری شانگ‌های که یک فرصت طلایی ایجاد شده و قرارداد ۴۰۰ میلیارد دلاری بین کشورهای همسایه این اقدامات مورد توجه در چندین سال‌ اخیر قرار گرفت و در عرصه‌های نظامی هم ایران پیشرفت خوبی داشته لذا تمام وقت خودش را گذاشته تا هر جور می‌تواند ضربه بزند و در این موضوع نهایت تلاش را کرده تا نسل جوان ما را با خود همراه کند و یک شکاف طبقاتی بین مردم ایجاد و جنگ مذهبی بین شیعه،سنی، لرد و کرد را شروع کند.

حجت‌الاسلام نجمی‌پور امروز مهم‌ترین وظیفه همه ما که مقام معظم رهبری هم اشاره کردند جهاد تبیین و تلاش مضاعف است باید کاری بکنیم که بار دیگر هم بتوانیم آن‌ها را شکست دهیم.

وی به تحولات اخیر منطقه هم اشاره کرد و افزود: در جنگ غزه هم درست است که افراد بسیاری شهید شدند را اما دست برتر غزه است چرا که چهره واقعی این دو ملعون پلید را به نمایش گذاشت و توانست با حمایت‌های کشورهای لبنان، یمن، سوريه و حتی ایران به صورت غیر مستقیم برگ برنده را در اختیار بگیرد.

وی ادامه داد: اگر کسی فکر کند که اسرائیل پیروز است و غزه شکست خورده سخت در اشتباه است و ماجرای غزه امروز تکرار ماجرای حضرت موسی و فرعون است همانطور که حضرت موسی علی رغم خواست فرعون رشد و نمو پیدا کرد امروز جبهه مقاومت هم به عنوان ثمره و فرزند نظام جمهوری اسلامی گسترش پیدا کرده و پشت درهای کاخ سفید امروز تلاش می‌کند نکات بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی ایران از نظر نظامی امروز وضعیت بسیار مطلوبی دارد و اگر از این لحاظ نمی‌توانستیم رشد پیدا کنیم به طور قطع مورد تهدید دشمنان قرار می گرفتیم.

وی به فرصت پیش‌روی انتخابات هم اشاره کرد که بار دیگر با حضور حداکثری مردم شاهد خلق حماسه‌ای دیگر خواهیم بود و افزود: در این روزها شاهد حضور مردم در راهپیمایی‌های مختلف حمایت از غزه بودیم امیدواریم هر چه سریعتر شاهد پیروزی مردم غزه و پایان یافتن جنگ نابرابر آن‌ها باشیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از