حالت تاریک
مدرس حوزه و دانشگاه:

جهانی‌شدن گستره استکبارستیزی به برکت‌ خون شهدا است

جهانی‌شدن گستره استکبارستیزی به برکت‌ خون شهدا است

مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به مقاومت جوانان فلسطینی با حمایت ایران در مقابل صهیونیست‌ها و مستکبران گفت: امروز خون شهدا نتیجه داد و بیداری جهانی در سطح جهان رقم خورده است‌.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهی‌مقدم روز یکشنبه در مراسم تشییع پیکرهای شهدای گمنام در بیرجند اظهار کرد: خداوند متعال در تجلیل از مقام شهدا در آیاتی از قرآن کریم می فرماید که اینها زنده‌اند و نزد خداوند روز می خورند، گفت: براساس آیات قرآن، شهدا به خاطر نعمت‌های خداوند متعال در شادی و نشاط هستند و مژده می‌دهند.

مدرس حوزه و دانشگاه بیان کرد: شهدا به ما می‌گویند که نعمت‌ها و فضل الهی منتظر شماست، کسانی که واقعا پشت سر و رهرو شهدا هستند مژده و عنایت شهدا و فضل الهی شامل حال آنها می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه براساس بیانات حضرت زهرا(س) باید دین را حفظ و آن را در بین امت‌های دیگر ترویج کنیم، افزود: امام راحل این عقیده را در ما تبیین کرد که باید بپاخیزیم و از دین اسلام دفاع کنیم که با میدان‌داری مردم ایران، انقلاب اسلامی ما به پیروزی رسید.

حجت الاسلام پناهی‌مقدم عنوان کرد: شهدای ما الگوهای جاودان جبهه مقاومت هستند و امروزه صهیونیست‌ها نمی‌توانند یک گروه مقاوم و شبه نظامی به نام حماس را شکست دهند.

استاد حوزه با اشاره به مقاومت جوانان فلسطینی با حمایت ایران در مقابل صهیونیست‌ها و مستکبران گفت: امروز خون شهدا نتیجه داد و بیداری جهانی در سطح جهان و حتی خود آمریکا رقم خورده است‌.

گفتنی است در خراسان جنوبی پنج شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت فاطمه (س) تشییع شدند که پیکر دو شهید در خراسان جنوبی، شهرستان زیرکوه دفن می‌شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از