حالت تاریک
جانشین رئیس ستاد بحران خراسان جنوبی:

خانواده‌ها، نگران جاماندن فرزندان شان از کنکور نباشند

خانواده‌ها، نگران جاماندن فرزندان شان از کنکور نباشند

جانشین رئیس ستاد بحران خراسان جنوبی با اشاره به سیل شهرستان زیرکوه که مانع حضور برخی دانش آموزان در محل برگزاری کنکور شد، تأکید کرد: خانواده ها، نگران جاماندن فرزندان شان از کنکور نباشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، علیرضا عباس زاده درجلسه مدیریت بحران در زیرکوه گفت: با توجه به اینکه بارش شدید باران به برخی راه‌های ارتباطی استان خسارت وارد کرد و مانع حضور برخی از داوطلبان کنکور در حوزه های امتحانی شد، این موضوع طی تماس تلفنی استاندار با رئیس سازمان سنجش کشور، به مرکز منتقل شد.

 وی تصریح کرد: براساس مذاکرات تلفنی صورت گرفته و با تأکید آقای استاندار، مقرر شد سازمان سنجش درخصوص این دانش آموزان مساعدت لازم را اعمال نماید.
 

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به جلسه اضطراری ستاد بحران استان که ساعت 6 صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: براساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه مقرر شد دستگاه ها برای انتقال دانش آموزان از مناطق مختلف به حوزه های برگزاری کنکور مساعدت کنند اما علیرغم همه تلاش ها برخی از دانش آموزان نتوانستند به آزمون برسند.
 

عباس زاده ادامه داد: این موضوع به سازمان سنجش منتقل شد و تمهیدات لازم برای رفع دغدغه خانواده ها اندیشیده شده است.

 وی با بیان اینکه هم اکنون در حال بازدید از محور قاین- زیرکوه هستیم، گفت: بازدید از مناطق سیل زده استان در راستای ارزیابی شرایط و تسریع در روند خدمات رسانی به طور ویژه در دستور کار ستاد بحران است.
 

به گفته وی؛ کلیه دستگاه های اجرایی استان برای خدمات رسانی در حالت آماده باش به سر می برند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از