حالت تاریک
حضور دانش‌آموزان کشتی‌گیر بیرجندی در رقابت‌های کشوری
بسته خبر ورزشی؛

حضور دانش‌آموزان کشتی‌گیر بیرجندی در رقابت‌های کشوری

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از حضور دانش‌آموزان بیرجندی در رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور و شکست زغال‌سنگ طبس در اولین بازی لیگ برتر وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» تیم کشتی فرنگی شهرستان بیرجند در مسابقات دانش‌آموزی کشور حضور دارد.

 این مسابقات ۱۹ تا ۲۱ مهرماه در تهران با حضور ۳۳ تیم از همه استان‌ها و مناطق آزاد اروند و کیش برگزار می‌شود.

 هندبالیست‌های زغال‌سنگ طبس در اولین گام مغلوب حریف شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تیم هندبال زغال‌سنگ طبس در اولین بازی خود در لیگ سی و هفتم، نتیجه را به حریف لارستانی واگذار کرد.

نماینده هندبال خراسان جنوبی در اولین دیدار سی و هفتمین دوره لیگ برتر هندبال مردان کشور، میهمان تیم شهید چمران لارستان بود که علی رغم ارائه یک بازی نزدیک، در نهایت این رقابت با نتیجه ۲۳ بر ۲۲ به سود میزبان پایان پذیرفت‌.

تیم هندبال زغال‌سنگ طبس در هفته دوم لیگ برتر هندبال آقايان کشور میزبان تیم گیتی‌پسند اصفهان خواهد بود.

 سی و هفتمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور نیمه مهر ماه  با دیدار دو تیم صنعت مس و نیروی زمینی کازرون افتتاح شد.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهید چمران لارستان، سنگ آهن بافق یزد، نیروی زمینی کازرون، زغال‌سنگ طبس، آلومینیوم اراک، صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، گیتی‌پسند اصفهان و سپاهان نوین اصفهان تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها هستند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از