حالت تاریک
فرمانده انتظامي نهبندان عنوان کرد:

دستبند قانون بر دستان سارقان در خراسان جنوبی

دستبند قانون بر دستان سارقان در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامي نهبندان گفت:ماموران نیروی انتظامی در شهرستان های نهبندان، بشرویه و فردوس موفق به دستگیری 8 سارق و مالخر در این شهرستان ها شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،سرهنگ حسين عرب گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت کنتور آب از ساختمان هاي در حال ساخت و منازل مسکوني در سطح شهر نهبندان لذا پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار کاراگاهان پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

 وي افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان نهبندان با انجام کار اطلاعاتي و تحقيقات ميداني يک سارق حرفه‌اي در اين خصوص شناسايي کردند و پس از هماهنگي با مقام قضائي طي عملياتي غافلگيرانه سارق را دستگير کردند.

 فرمانده انتظامي نهبندان بيان داشت: متهم دستگير شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامي شده اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 8 فقره سرقت اعتراف كرد و در اين رابطه يک مالخر نيز شناسايي و دستگير شد.  

سرهنگ عرب با بيان اينکه متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند از شهروندان خواست: با رعايت نكات امنيتي و توجه به هشدارهاي انتظامي در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گيري 110 سريعا موضوع را به پليس اطلاع دهند.


دستگيري 4 سارق و يک مالخر در فردوس


سرهنگ جواد بلوکيان،گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن در سطح شهرستان فردوس موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت.  

وي افزود: ماموران انتظامي کلانتري 11 امام خميني (ره) شهرستان فردوس با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي، 4 نفر سارق و يک نفر مالخر را در اين خصوص شناسايي و تحت تعقيب قرار دادند و پس از هماهنگي با مقام قضائي در عملياتي غافلگيرانه آنها را در مخفيگاهشان دستگير کردند.  

جانشين انتظامي شهرستان فردوس بيان داشت: سارقان دستگير شده در تحقيقات و بازجويي هاي بعمل امده و با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 5 فقره سرقت اعتراف كردند.  

سرهنگ بلوکيان با اشاره به اينکه متهمان دستگير شده به همراه پرونده برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند؛ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير قانوني توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند، تا اقدامات لازم در اين خصوص صورت پذيرد.


دستگيري يک سارق و يک مالخر در بشرويه


سرهنگ نصرالله طاهری، فرمانده انتظامی بشرویه هم اظهار داشت: با وقوع يک فقره سرقت محتويات داخل خودرو در سطح شهرستان بشرويه، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

 وي بيان داشت: مأموران پليس آگاهي شهرستان بشرويه با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي، يک نفر سارق را در اين خصوص شناسايي و تحت تعقيب قرار دادند و پس از هماهنگي با مقام قضائي در عملياتي غافلگيرانه وي را در مخفيگاهش دستگير کردند.

 فرمانده انتظامي شهرستان بشرويه افزود: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هر گونه جرم و اتهامي شد اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به يک فقره سرقت محتويات داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ طاهري با بيان اين که در ادامه عمليات با توجه به اعترافات متهم دستگير شده، يک نفر مالخر نيز توسط ماموران شناسايي و دستگير شد؛ تصرح کرد: در اين رابطه 2 متهم دستگير که به همراه پرونده برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

 اين مقام انتظامي در پايان با تاکيد بر اين که حفاظت از جان و مال شهروندان و همچنين برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنيت به صورت جدي در دستور کار پليس قرار دارد، ياد آور شد: شهروندان ضمن رعايت نکات ايمني و توجه به هشدار هاي انتظامي در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طريق پل ارتباطي110 به پليس اطلاع دهند. 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از