حالت تاریک
بازتاب گزارش خاورستان؛

دلجویی از‌ دارنده سهمیه‌ پارالمپیک خراسان‌جنوبی

دلجویی از‌ دارنده سهمیه‌ پارالمپیک خراسان‌جنوبی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در محل کارش با علی اشتری ستاره دو و میدانی استان که به دلیل مصدومیت نتوانست همراه تیم ملی در پارالمپیک فرانسه باشد دیدار و از ایشان دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، روز گذشته مطلبی با تیتر «بغض ستاره دو و میدانی خراسان‌جنوبی ترکید؛حسرت پارالمپیک بر دلم ماند» در سایت خاورستان کار شد که در این مطلب علی اشتری ستاره دوومیدانی خراسان‌جنوبی که سهمیه پارالمپیک را به دست آورده بود و به دلیل مصدومیت نتوانسته بود در این رقابت‌ها شرکت کند از آخرین وضعیت خود سخن گفت‌.

بعد از انتشار این مطلب دکتر ربیعی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در محل کارش با این ورزشکار پرتلاش دیدار و گفتگو کرد.

ربیعی در این دیدار ضمن ابراز تأسف از مصدومیت این ورزشکار با اخلاق که نتوانست در مسابقات پارالمپیک به دلیل مصدومیت از کشاله ران در حین تمرین، تیم ملی را همراهی کند گفت: برخی از اوقات اینگونه اتفاقات تقدیر الهی است که باید به فال نیک بگیریم.

وی با اشاره به انگیزه و روحیه بالای این ورزشکار خاطرنشان کرد: با این انگیزه و روحیه بالا و تلاش مستمری که در قبل از المپیک برای بالا بردن پرچم ایران در آوردگاه المپیک، در این ورزشکار با اخلاق دیدم قطعا در مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۸ آمریکا وی را روی سکو خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در ادامه تصریح کرد: تلاش مستمر و شبانه روزی در اردوهای مختلف کوله باری از تجربه را برای علی اشتری به همراه دارد و از او می خواهیم این تجربیات را به ورزشکاران علاقمند در این رشته ورزشی انتقال دهد تا در آینده شاهد ظهور و بروز استعدادهای درخشان ورزشی بیشتری در رشته دومیدانی باشیم .

ربیعی با اشاره به اینکه علی اشتری به دلیل اینکه نتوانست در مسابقات پارالمپیک حضور پیدا کند پولی را که اسپانسر به وی قول داده را قبول نکرد افزود: این اخلاق و منش علی اشتری برای استان ما حکم مدال طلای مسابقات پارالمپیک را دارد که قطعا این اقدام جوانمردانه برای سایر ورزشکاران الگو خواهد شد.

در ادامه علی اشتری گفت: من سعی می کنم مجدد به ورزش حرفه‌ای ادامه بدهم و قطعا این پایان راه نیست و مصمم تر از گذشته به تمرینات ادامه می دهم تا بتوانم برای کشورم و استان خراسان جنوبی کسب افتخار کنم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از