حالت تاریک
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

رقابت دختران خراسان‌جنوبی در مسابقات اسکواش قهرمان کشوری

رقابت دختران خراسان‌جنوبی در مسابقات اسکواش قهرمان کشوری

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از رقابت در مسابقات اسکواش، راهیابی به رقابت‌های کشوری کمیته‌امداد، لیگ کاراته، اسکیت فردوس، نقره تیراندازی با کمان،رقابت کشوری کبدی،ابلاغ لیگ برتر فوتبال و شطرنج بیرجند وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، مسابقات اسکواش قهرمان کشوری در رده سنی کمتر از ١۵، ١٧ و ١٩ سال با حضور ٩٨ بازیکن از ٢٠ استان کشور به میزبانی هیئت اسکواش آذربایجان غربی از ٧ تا ١١ مرداد در شهر ارومیه برگزار می شود.

تیم خراسان جنوبی با ترکیب الناز مهرپرور کمتر از ١۵ سال و حنانه مهدی آبادی کمتر از ١٩ سال با مربی‌گری کوثر مهدی آبادی و سرپرستی سکینه صیاد معروف به این مسابقات اعزام شده است.

در رده سنی کمتر از ١۵ سال ٣١ بازیکن، رده سنی کمتر از ١٧ سال ٣٧ بازیکن و رده سنی کمتر از ١٩ سال ٣٠ بازیکن در این مسابقات حضور دارند و از امروز به مصاف حریفان خودشان می‌روند.

راهیابی به مرحله کشوری رقابت‌های کمیته‌امداد 

 رقابت‌های ورزشی کارکنان منطقه ۱۱ کمیته امداد با حضور استانهای سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی به مدت یک روز در بیرجند برگزار شد.

در این رقابت‌ها تیم‌ها در رشته‌های فوتسال و والیبال با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت تیم‌های والیبال و فوتسال خراسان جنوبی با برتری بر تیم‌های مهمان ، جواز ورود به رقابت های کشوری این رشته های ورزشی را کسب کردند.

دومین مرحله لیگ کاراته

دومین مرحله از اولین دوره لیگ کاراته استان به میزبانی شهرستان بیرجند در بخش کاتا و کومیته برگزار شد. 

تیم بیرجند با ۸ طلا ، تیم فردوس با ۷ طلا و تیم سرایان با ۵ طلا 

مقام‌های اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند.

رقابت اسکیت در فردوس

مسابقات درون باشگاهی شهرستان فردوس گرامیداشت شهدای خدمت با حضور ۴۰ نفر در شهرستان فردوس برگزار شد و در پایان به تیم های برتر حکم مدال و تندیس اهدا شد 

این مسابقات به همت آکادمی مایاس اسکیت و هیئت اسکیت شهرستان و کمیته رول‌بال خراسان‌جنوبی برگزار شد و تیم آکادمی مایاس B با کسب ۵ امتیاز اول ، تیم ستاره‌ها و تیم آکادمی مایاس A با کسب ۲ امتیاز و تفاضل گل برابر مقام دوم مشترک و آکادمی مایاس c مقام سوم را از آن خود کردند. 

نقره تیراندازی با کمان 

 بانوی ورزشکار خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور تیراندازی با کمان دوم شد.

مسابقات مرحله دوم رنکینگ‌ کشوری تیراندازی با کمان در رشته ریکرو به میزبانی استان مرکزی شهرستان اراک برگزار و کوثر پارسا بانوی ورزشکار بیرجندی توانست مقام دوم و مدال نقره را از آن خود کند.

 تیم کبدی در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات قهرمانی نوجوانان کبدی کشور به میزبانی استان اردبیل درحال برگزاری است و تیم خراسان‌جنوبی در این دوره از رقابت‌ها به مصاف برترین‌های کشور می‌رود.

ابلاغ لیگ برتر فوتبال ساحلی  

ابوالفضل داوطلب داور ملی استان دیدار دربی حساس تیم‌های شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان از هفته دهم مسابقات را قضاوت خواهد کرد.

این دیدار چهارشنبه دهم مرداد در ورزشگاه غدیر بندرعباس برگزار خواهد شد.

استعدادیابی شطرنج در بیرجند

مسابقات طرح استعداد‌یابی شطرنج آموزان بیرجندی با حضور ۳۲ بازیکن پسر برگزار شد‌.

این مسابقه در ۵ دور به روش سوئیسی برگزار و در پایان علی سرافرازی از نوجوانان گروه ۱ در جایگاه نخست قرار گرفت.

سبحان شریف‌زاده دیگر نوجوان گروه یک نائب قهرمان و علی هریوندی نوجوان گروه ۲ در جایگاه سوم قرار گرفت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از