حالت تاریک
فرمانده بسیج سپاه بیرجند خبر داد:

رقابت ‌۶۵ دانش‌آموز خراسان‌جنوبی در رویداد رسانه‌ای بصیرا

رقابت ‌۶۵ دانش‌آموز خراسان‌جنوبی در رویداد رسانه‌ای بصیرا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند گفت: ۶۵ دانش‌آموز استان در دومین رویداد رسانه‌ای بصیرا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حسین خراسانی‌مطلق در دومین رویداد رسانه‌ای بصیرا با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی یکی از ظرفیت‌های بسیار بزرگ برای استان خراسان جنوبی است گفت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از ابتدای تاسیس تاکنون توانسته به خوبی ظاهر شود.

وی با بیان اینکه در عصر کنونی در جبهه جنگ رسانه‌ای در کنار جنگ اقتصادی هستیم افزود: خوراک و تولید محتوای خبری همراه با اخبار خوب و امیدوارکننده در جامعه امروز نیاز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند ادامه داد: امروز شاهد برگزاری دومین رویداد رسانه‌ای بصیرا، بزرگترین رویداد تولید محتوای موبایلی دانش‌آموزی در شهرستان بیرجند هستیم که دانش‌آموزان در قالب‌های محتوا شامل نماهنگ، پوستر مفهومی، استوری موشن و پادکست با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

خراسانی با بیان اینکه این رویداد مختص دانش‌آموزان دختر است گفت: امیدآفرینی باید اولین نقطه بازدید امروز شما دختران دانش‌آموز از منطقه ویژه اقتصادی باشد چرا که در جمهوری اسلامی ایران در شهرستان بیرجند منطقه‌ای به نام منطقه ویژه اقتصادی در حالی شکل گرفته که در این سال‌ها اتفافات خوبی را رقم زده است.

وی با تاکید براینکه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با اقداماتش قوت قلبی برای ماست افزود: در جامعه امروز در جنگ رسانه‌ای ، باید امیدآفرینی برای جامعه اسلامی کرد، باید مقاوم باشیم و در جنگ رسانه‌ای ایستادگی کنیم و با تولیدات محتوای خوب از تمام استعدادها و توان خود استفاده کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند خطاب به دانش‌آموزان دختر گفت: خداوند به شما قدرت و نعمتی عطا کرده تا در فضای مجازی بتوانید برای جبهه حق موثر باشید.

خراسانی، با تاکید بر اینکه باید در جبهه حق و تقویت آن تلاش کنیم ادامه داد: امروز که در منطقه ویژه اقتصادی هستید باید از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده کنید و ظرفیت خود را به خرج دهید و تلاش کنید تا بهترین خود باشید.

وی با بیان اینکه خدا با ما معامله می‌کند افزود: نسبت به سرمایه‌ای که خدا به ما داده  تلاش کنیم و ببینیم چقدر توانسته‌ایم سود داشته باشیم و این ظرفیتی که خدا به شما داده و به بهترین نحو حضور داشته و استفاده کنید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند با اشاره به رویداد رسانه‌ای بصیرا گفت: امروز ۶۵ نفر دانش‌آموز فعال در حوزه تولید محتوای فضای مجازی به منطقه ویژه اقتصادی آمدند تا در راستای انعکاس دستاوردهای اقتصادی و تلاش‌های انجام شده بتوانند امیدآفرینی کنند که این تعداد دانش‌آموز در قالب ۱۱ تیم هستند که به مدت دو ساعت تولید محتوا می‌کنند سپس آثار تولید شده دانش‌آموزان داوری می‌شود.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از