حالت تاریک
رئیس اداره حمل‌ونقل جاده‌ای فردوس عنوان کرد:

روکش ماسه آسفالت محور روستایی اسلامیه_سرند

روکش ماسه آسفالت محور روستایی اسلامیه_سرند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس، از انجام عملیات ماسه آسفالت محور روستایی اسلامیه به سرند شهرستان فردوس به طول 2.5 کیلومتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری«خاورستان»،  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، محمد اعتمادی گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و توسعه محورهای مواصلاتی فردوس و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، ماسه آسفالت راه روستائی اسلامیه - سرند به طول ۲.۵ کیلومتر اجرایی شده است. 

وی، تصریح کرد: این پروژه‌ بصورت امانی در فروردین ماه سال جاری اجرایی گردید که برای اجرای این عملیات حدود ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است. 

محمد اعتمادی یادآور شد: حوادث جاده‌ای همواره یکی از دغدغه‌های نگران‌کننده در طول راهها بوده که امیدواریم با ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها شاهد کاهش جدی تلفات و خسارات رانندگی باشیم.

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس، در خصوص پروژه‌های راه روستایی در حال اجرا این اداره عنوان کرد: احداث راه روستائی نوق به انارستانک به طول ۴.۲ کیلومتر توسط این اداره در دست اقدام می باشد. 

اعتمادی، در پایان متذکر شد: فردوس دارای بیش از ۷۴۵ کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه های آسفالتی محورها و نیز اولویت بندی آنها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاظی اقدام می‌شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از