حالت تاریک
مسئولان وعده رفع مشکل را دادند؛

زخم‌‌های کاری جاده روستایی دهک به سیدال نهبندان

زخم‌‌های کاری جاده روستایی دهک به سیدال نهبندان

وضعیت جاده روستایی دهک به سیدال از توابع بخش سرداران شهرستان نهبندان گلایه بسیاری از روستاییان این منطقه را در پی داشت که مسئولان‌ از رفع موقتی این مشکل خبر دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، وضعیت جاده دهک به سمت روستای سیدال از توابع بخش سرداران شهرستان نهبندان رضایت‌بخش نیست طوری که گلایه اهالی این روستا و روستاهای تابعه را به دنبال داشته است.

یکی از روستاییان گفت:مسیر دهک به سمت سیدال کیفیت جاده بسیار پایین، پر از چاله‌های بزرگ و دست اندازهای وحشتناک طوری که هفته گذشته لاستیک خودرویم در یکی از چاله گیر کرد و پنجر شد.

به گفته یکی دیگر از اهالی روستای برک به دنبال سیلاب اخیر هم وضعیت این مسیر روستایی بدتر شده است و مسئولان رسیدگی نمی‌کنند.

یکی دیگر از اهالی روستاهای این منطقه نیز گفت: آسفالت جاده خراب شده و اگر جاده خاکی بود از وضعیت فعلی شرایطش بهتر بود.

فدوی معاون راهداری اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی در خصوص درخواست اهالی روستای ذکر شده مبنی بر احداث و ترمیم جاده روستا گفت: با توجه به حذف ردیف اعتبارات ملی و استانی شدن اعتبارات راه‌های روستایی و فرعی در صورت تامین و تخصیص اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان این اداره آمادگی لازم جهت انجام عملیات روکش آسفالت حفاظتی را دارد .

به گفته وی همچنین عملیات لکه گیری محور روستای ذکر شده توسط عوامل راهداری در دست اقدام است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از