حالت تاریک
اقدامات جنون‌آمیز اسرائیل برای جان کندن است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اقدامات جنون‌آمیز اسرائیل برای جان کندن است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اقدامات جنون‌آمیز اسرائیل برای جان کندن است، گفت برای نابودی کامل این رژیم غاصب راهی جز مقاومت و جهاد وجود ندارد.:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح چهارشنبه در اجتماع حوزویان شهر بیرجند در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از جبهه مقاومت و ملت لبنان گفت: بعثت پیامبران و دعوت برای نجات بشر یک نوع آزمایش است و همه می دانیم سلاح مکتب آنان علم و عقل و برهان می‌باشد اما سلاح دشمنان، قتل و غارت و جنایت و ظلم است. 

وی با بیان اینکه جهاد و دفاع یکی از ضروریات دین است، افزود:  اگر دفاع نباشد و سلطه دشمن کامل شود بر بشر همه چیز حتی مرگ را تحمیل می کنند و قانونی ندارند و حدودی را نمی‌شناسند. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کار پیامبران، کار فرهنگی است، افزود: اما پیامبر اسلام(ص) بعد از آن همه شکنجه‌ها که ابتدا از ناحیه کفار دیدند در ادامه حدود ۸٠ جنگ را پشت سر گذاشتند و بدون جهاد نمی‌شود. 

وی ادامه داد: بشر برای آزمایش آمده و آزمایشش این است که در مقابل ظلم چه می‌کند و ظلم را نپذیرید و در مقابل ظالم بایستید و بجنگید. 

عبادی گفت: تمام تلاشمان این است که امنیت را ایجاد کنیم و امنیت ایجاد نمی‌شود مگر اینکه ظالمان را از میان برداریم و مقاومت کم هزینه‌ترین راه برای جامعه‌ای است که می خواهد خودش را حفظ کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: از ۵٠٠ سال قبل که کشورهای اروپایی و استعمارگران بر اساس سلطه نهایی بر کل جهان، برنامه و دیدگاهشان فریب بود و هر جا قدم گذاشتند از هیچ جنایات و فسادی فروگذار نکردند. 

وی با اشاره به اینکه برخی تصور می‌کنند که سلطه‌خواهی آمریکا مربوط به انقلاب است، تصریح کرد: اما قبل از انقلاب، کشور و امورش دست استکبار بود و در داخل هیچ کس هیچ اختیاری نداشت و مرگ و سکوت حاکم بود و می‌خواستند بر همه جهان سلطه کنند یعنی همه جهان مثل فلسطین مظلوم شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: آنچه جهان را نگه داشت، وجود انقلاب اسلامی بود که جلوی سلطه استعمار را گرفت و این فرصت را داد تا بشر از خودش دفاع کند و امروز انقلاب اسلامی چه در بُعد بشری و چه زاویه الهی، راه نجات انسان‌ها را پیاده کرده است. 

عبادی با اشاره به اینکه امروز بیداری جهانی حاصل شده است و حتی مردم کشورهای غربی بیدار شده‌اند. ، یادآور شد: امام راحل آن قدرت پوشالی استعمار را شکست و کسانی که به پیروی از ولایت تا پای جان ایستادند کار آمریکا و اسرائیل را امروز به جایی رساندند که در حال جان کندن است. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: متجاوزانی که از دور دنیا جمع شده‌اند و کشور مردم فلسطین را غصب کردند اظهار تمدن دارند و می گویند ما از خودمان فاع می کنیم. 

وی با بیان اینکه کارهای اسرائیل جنون‌آمیز است و چاله قبر خودش را می‌کند، گفت: برای نابودی کامل رژیم غاصب اسرائیل باید کشورهای اسلامی وحدت داشته باشند و برای این موضوع راهی جز مقاومت و جهاد راه دیگری وجود ندارد.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از