حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تشکیل دولت‌اسلامی مهمترین خدمت شهید آیت‌الله رئیسی بود

تشکیل دولت‌اسلامی مهمترین خدمت شهید آیت‌الله رئیسی بود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مهمترین خدمت شهید آیت الله رئیسی این بود که تشکیل دولت دینی و اسلامی را محقق کرد که از همه خدماتش بالاتر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» آیت الله سید علیرضا عبادی روز دوشنبه در دیدار با سرپرست و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان به مناسبت آغاز هفته جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت امنیت غذایی در کنار امنیت سلامت و نظامی، گفت: دشمن در جنگ‌های ترکیبی که می‌خواهد ضربه بزند از همه اینها علیه ما استفاده می‌کند لذا ما هم باید متناسب با آن برای حفظ همه این‌ها آمادگی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه هر یکی از این امنیت‌ها تأثیر متقابل با دیگری دارد یعنی همدیگر را متقابلاً کمک می‌کنند، افزود: امنیت غذایی مسلم نیازمند امنیت فیزیکی و امنیت نظامی است همانطور که مسئولین امنیت نظامی، امنیت‌های فیزیکی و غیرذلک باید تغذیه بشوند تا بتواند این کار را بکند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اما مشکل کار بشر خود بشر است، یعنی انگیزه‌های انحرافی شرک‌آمیز، کفرآمیز، متکبر، خودپرست و با انگیزه‌های حرص و حسد به جای اینکه در جهت توسعه انواع تولیدات باشد، کارشان تخریب است و همه امنیت‌ها را از بین می‌برند.

عبادی با بیان جنایات انگلیس خبیث در ایران و کشتن ۹ میلیون از مردم در اثر ایجاد قحطی مصنوعی و جنایات امروز رژیم اسرائیل در غزه، گفت: اکنون این صهیونیست‌های بدتر از حیوان هار با کمک کشورهای اروپایی، آمریکا و تفکرلیبرال دموکراتیک غربی این جنایات را انجام می‌دهد و اصلاً کارشان تخریب و از بین بردن انسان‌هاست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به جنایات استعماگران و مستکبرانی در کشورهای مختلف متذکر شد: تا دنیا دست این گرگ‌های وحشی است درست نمی‌شود و در دریا و زمین فساد ایجاد می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه مسئله اصلی باید تقویت ایمان انسان باشد افزود: مدعی‌های مدرن اروپایی ملاحظه می‌کنید از ۵۰۰ سال قبل که به جان بشر افتاده‌اند هر جایی قدم گذاشتند امنیت را از جهان بشر سلب کردند و تا اینها باشند وضعیت دنیا همین است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ایمان مایه اصلی امنیت است، عنوان کرد: آنچه که شهید آیت الله رئیسی و شهدای راه خدمت انجام دادند غیر از کارهای با ارزشی که در این سه سال انجام دادند، این بود که در مقابل تفکر لیبرال دموکراسی که تمام آن مکر و حیله و قتل و غارت و خیانت و دزدی و کشتن است، شیوه حکومت دینی و دولت دینی را پیاده کردند.

آیت الله عبادی تأکید کرد: مهمترین خدمت شهید آیت الله رئیسی این بود که صداقت دولت دینی و اسلامی را محقق کرد که از همه خدماتش بالاتر است و امیدواریم در انتخابات جدید، کسی انتخاب شود که ادامه‌دهنده راه این شهید باشند چون برای همه جامعه بشری نقش دارد.

وی تصریح کرد: مرحله بعد از تشکیل دولت اسلامی ایجاد جامعه اسلامی است، و بعد از آن هم در آستانه تحول تمدنی قرار می‌گیریم که به عنوان تمدن اسلامی از آن بوی ظهور می‌آید.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از