حالت تاریک
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی عنوان کرد:

فاصله زیاد تا نقطه مطلوب در حوزه تبلیغ

فاصله زیاد تا نقطه مطلوب در حوزه تبلیغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در حوزه تبلیغ تلاش‌های زیادی صورت گرفته است ولی هنوز فاصله‌های زیاد تا مطلوب وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با جامعه قرآنی خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیاری از اقدامات فرهنگی در درازمدت بر اذهان مردم تأثیر می‌گذارد، اظهار کرد: در حال حاضر که کارها به صورت تخصصی انجام می‌شود، انعکاس یک حادثه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

وی افزود: امروزه جوامع بیشتر از یک واقعیت با انعکاس تبلیغات درست یا نادرست آن مسائل مواجه است لذا هنر این می‌باشد در انواع و اقسام مسائل در جهت تبلیغاتی بتوانیم واقعیت‌ها را به صورت یک باور منعکس کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در حوزه تبلیغ تلاش‌های زیادی صورت گرفته است ولی هنوز فاصله‌های زیاد مورثی تا مطلوب داریم، گفت: تبلیغات دشمن قوی است اما باید دروغ‌های لیبرال دموکراسی را برای فرزندان و جوانان جامعه برملا کنیم.

آیت الله عبادی ادامه داد: گاه فرزند و نوجوان ما به واسطه تبلیغات تحت تأثیر رسانه دشمن قرار می‌گیرد و حرف ما را نمی‌پذیرد و تردید دارد که باید در این زمینه برنامه‌ و طرح داشته باشیم.

وی با بیان جنایات لیبرال دموکراسی غرب، یادآور شد: اتفاق و جنایتی که در غزه در طول این شش ماه رخ داده است تنها کار نتانیاهو نبود بلکه استکبار جهانی از او حمایت می‌کند.

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه به اسم دموکراسی همه قوانین انسانی و حقوق بشر را زیرپا می‌گذارند، گفت: امروز این تفکر در دنیا رسوا شده است و مردم خود اروپا علیه این مدعیان تظاهرات و راهپیمایی می‌کنند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه اسلام بر اساس عدل است و انقلاب ما ۴۵ سال مورد تهاجم داخلی و بیرونی می‌باشد، افزود: برخی افراد می‌گویند به واسطه گرانی‌ها در انتخابات رأی نمی‌دهم در حالی که برعکس برای حل مشکلات کشور باید با حضور حداکثری رأی داده و به اشخاص اصلح رأی بدهیم.

وی یادآور شد: دنیا امروز دوقطبی شده و لیبرال دموکراسی به هیچ قانونی پایبند نیست ولی در تبلیغات و رسانه حرف از دموکراسی و حقوق بشر می‌زند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر تفکر صهیونیست بر سایر کشورهای جهان سلطه پیدا می‌کرد بقیه نقاط عالم همچون غزه می‌شد، گفت: امروز جمهوری اسلامی به برکت هسته‌های مقاومت از خود و مظلومان دفاع می‌کند و به قول سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی ایران حرم است و اگر این حرم آسیب ببیند حرم دیگری باقی نخواهد ماند.

آیت الله عبادی در پایان با اشاره به اینکه در جهت آگاه‌سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم، افزود: باید حضور مبلغان در روستاها و مساجد پررنگ شود، زیرا حضور آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از