حالت تاریک
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی خطاب به مسئولان سرایان؛

فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشماریم

فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشماریم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشماریم، گفت: مسئولان برای رفع مشکلات مردم وحدت کلمه دارند.

به گزارش خاورستان،آیت الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان سرایان اظهار کرد: از گذشته‌های دور با مردم سرایان، آیسک و سه قلعه آشنا بودم و در خراسان بزرگ بسیار نام آشنا هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه از همان گذشته مردم جنوب خراسان جنوبی به فرهنگ و دین داری شهر بوده‌اند، بیان کرد: در منطقه جنوب خراسان باز مردم منطقه سرایان در اخلاص و فرهنگ ویژه‌تر است.

عبادی با اشاره به اینکه شهرستان سرایان از نظر عفاف و حجاب و تعهدات دینی جایگاه مخصوصی دارد، یادآور شد: مسئولان این شهرستان نیز برای حل مشکلات این مردم وحدت کلمه داشته و در واقع هم نوا هستند که نکته بسیار برجسته ای است.

وی بیان کرد: هیچ عملی بالاتر از خدمت به بندگان شایسته خداوند وجود ندارد و گزارش‌های مسئولان شهرستان سرایان نیز بر این نکته تأکید دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فرصت خدمت به سرعت می‌گذرد، اظهار کرد: باید از لحظه لحظه مسئولیت برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان استفاده کرد چرا که بعد از اتمام دوران مسئولیت حسرت می‌خوریم چرا برای مردم بیش از این کار نکردیم.

عبادی ادامه داد: از آیت الله فاضل لنکرانی نقل شده که به یکی از مسئولان گفتند که بعد از فرایض انواع مستحبات و نوافل و…را انجام نده ولی هر چه توان داری برای مشکلات مردم بگذار و اگر فردای قیامت از شما چرایی آن را پرسیدند بگویید فاضل گفته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از