حالت تاریک
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی خبر داد:

فعالیت ۴۲ پایگاه هلال‌احمر در روزهای پایانی ماه‌صفر

فعالیت ۴۲ پایگاه هلال‌احمر در روزهای پایانی ماه‌صفر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی گفت: هم‌زمان با ایام پایانی ماه صفر، ۴۲ پایگاه جمعیت هلال‌احمر در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی استان به‌ویژه محورهای منتهی به مشهد مقدس خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، محمد کاوسی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه استان خراسان جنوبی کریدور و گذرگاه زائران پیاده امام رضا (ع) از سمت شرق و جنوب شرق است در همین راستا تعداد ۱۶۰ نیروی هلال‌احمر برای امدادرسانی به زائران پیاده امام رضا (ع) در ایام پایانی صفر خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: ۴۲ پایگاه ثابت و موقت و مراکز عملیاتی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر شامل پایگاه‌های بین‌شهری در کنار جاده و آمادگی کامل تیم‌ها اعم از جاده‌ای، امداد هوایی، واکنش سریع و مراکز عملیاتی مستقر شدند.

مدیرعامل جمیعت هلال‌احمر خراسان جنوبی به اشاره به موج بازگشت مسافران و شلوغی جاده‌ها در این ایام ادامه داد: رانندگان در این ایام با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، مراقب خود و همراهان باشند، بی‌توجهی به این نکات سبب ایجاد حادثه و پشیمانی خواهد شد.

کاوسی از مسافران خواست برای بازگشت، عجله‌ای نداشته باشند و در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی حتما قانون هر دو ساعت رانندگی، یک ربع استراحت را فراموش نکنند.

وی خاطرنشان کرد: شماره تلفن امدادی ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر به صورت ۲۴ ساعته، آماده پاسخگویی به مردم و امداد و نجات افراد حادثه‌دیده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی عنوان کرد: مسافران و گردشگران کویر نیز لازم است به خانواده و اطرافیانشان اطلاع دهند که از کدام مسیر و به کدام کویر می‌روند و چند نفر هستند و اگر تا ساعتی مقرر نیامدن به ۱۱۰ یا ۱۱۲ اطلاع دهند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از