حالت تاریک
لزوم اقدام بازدارنده دولت‌های اسلامی علیه اسرائیل
امام جمعه اهل‌سنت اسدیه تأکید کرد:

لزوم اقدام بازدارنده دولت‌های اسلامی علیه اسرائیل

امام جمعه اهل‌سنت اسدیه با تأکید بر اینکه شهادت سیدحسن نصرالله در روند حرکت مقاومت وقفه‌ای ایجاد نخواهد کرد، گفت: امروز دولت‌های اسلامی باید اقدام مشترک و بازدارنده علیه رژیم اسرائیل انجام دهند.

مولوی سید احمد عبداللهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» با محکومیت جنایت رژیم اسرائیل در به ترور و شهادت رساندن سید حسن نصرالله، گفت: این عمل ننگینی که صهیونیست‌های غاصب مرتکب شدند از نظر هر انسان باوجدانی محکوم است.

وی ادامه داد: رژیم کودک‌کش اسرائیل و امریکا جنایتکار که دشمن مشترک همه مسلمانان هستند، با شهادت اسماعیل هنیه اهل سنت و شهادت سید حسن نصرالله اهل تشیع نهایت کینه‌توزی و ذلت خود را به اثبات رساندند.

امام جمعه اهل سنت اسدیه بیان کرد: ما هرگز از شهادت این مردان بزرگ جبهه مقاومت متاسف نمی‌شویم و این اتفاقات در روند حرکت مقاومت هیچ‌گونه وقفه‌ای ایجاد نخواهد کرد.

عبداللهی با اشاره به اینکه به طور یقین مقاومت و جهاد قوی‌تر خواهد شد، گفت: با این اقدام ذلت‌آمیز رژیم صهیونیستی، مسلمانان خیلی بیشتر با هم متحد خواهند شد.

امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه شهید اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله از رهبران شاخص مقاومت و عرب بودند، عنوان کرد: اما بسیار آزاردهنده است که عرب‌هایی که همسایه هستند حداقل باید غیرت عربی آنان به جوش بیاید.

عبداللهی با اشاره به اینکه یهود براساس آیات قرآن بدترین دشمن مسلمانان است، تأکید کرد: امروز مسلمانان و دولت‌های اسلامی باید یک اقدام مشترک و بازدارنده و موثر علیه رژیم غاصب اسرائیل انجام دهند.

وی به حمایت امریکا مدعی حقوق بشر از رژیم اسرائیل برای ترور و کشتار بی‌رحمانه مسلمانان غزه و لبنان اشاره کرد و افزود: رژیم وحشی صهیونیستی هیچ حد و مرزی را نمی‌شناسد و به هیچ قانونی پایبند نیست.

امام جمعه اهل‌سنت اسدیه بیان کرد: شهید سید حسن نصرالله سینه خود را برای حمایت از مردم غزه و آرمان فلسطین سپر کرد و برای عزت مردم فلسطین و غزه از جان خود مایه گذاشت.

عبداللهی گفت: شک نداریم که وقتی زور و ظلم و تجاوز به اوج خود برسد، خود اسرائیلی‌ها مرحله به مرحله بیشتر زمینه نابودی خود را آماده می‌کنند و ما به عنوان مسلمان عقیده داریم که شهادت فرماندهان در طول تاریخ تاثیری در کند شدن روند مبارزه و جهاد ندارد و راه آنان با قدرت بیشتر ادامه خواهد یافت.

وی تأکید کرد: شک نداریم وقتی زمان انتقام الهی فرا برسد، انجام خواهد شد و وعده الهی برای نابودی جبهه باطل محقق خواهد شد.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از