حالت تاریک
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی مطرح کرد:

نقش مهم آموزش‌وپرورش در تربیت نسل انقلابی

نقش مهم آموزش‌وپرورش در تربیت نسل انقلابی

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی گفت: آموزش‌و‌پرورش در تربیت نسلی انقلابی و اندیشه‌ورز در تداوم رسالت متفکر شهید مرتضی مطهری نقش مهمی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» فاطمه بصیری پور مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی به مناسبت پاسداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم با مدیر کل و کارکنان خانم اداره کل آموزش‌و‌پرورش استان دیدار کرد. 

بصیری پور در این دیدار با تقدیر از زحمات و تلاش‌های همه‌ فرهنگیان استان در تربیت کودکان و نوجوانان تراز انقلاب اسلامی، بر نقش و توجه ویژه به پرورش اسلامی و انقلابی دانش‌آموزان، نسلی عالم، عملگرا و اندیشه‌ورز در تداوم رسالت متفکر شهید مرتضی مطهری تاکید کرد.‌

وی همچنین از برگزاری کارگاه‌های تخصصی حجاب و عفاف ویژه فرهنگیان در سال ۱۴۰۲ و همکاری آموزش و پرورش در امور مهد‌ها‌ی قرآنی بسیج، تولید محتوا و کارگروه تخصصی مادر و کودک ذیل قرارگاه تعالی زن و خانواده سپاه استان تقدیر کرد.

وی گفت: برنامه‌ریزی در راستای برنامه‌های هویت‌بخش دخترانه، روایت‌گری ارزش‌های انقلاب، توانمند‌سازی مربیان مهد‌های کودک و کارگاه‌های تخصصی ویژه فرهنگیان از‌جمله برنامه‌های قرارگاه تعالی زن و خانواده در قشر فرهنگیان خواهد بود که با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و اداره کل آموزش‌و‌پرورش اجرایی می‌شود. 

سیدعلیرضا موسوی‌نژاد مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خراسان جنوبی نیز در این دیدار با بیان اینکه حدود ۶۰ درصد فرهنگیان استان را بانوان تشکیل می‌دهند، بر اهتمام این اداره کل نسبت به مباحث تربیتی، اخلاقی، تسهیل خدمات و رفع موانع تحصیلی دانش‌آموزان تاکید کرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از