حالت تاریک
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

لیگ برتر ووشو بانوان خراسان‌جنوبی

لیگ برتر ووشو بانوان خراسان‌جنوبی

در بسته خبر ورزشی امروز خاورستان خبرهای متنوعی از لیگ برتر بانوان، برنز کشوری دونده، سومی نونهالان هندبالیست در رقابت مناطق و قهرمان فوتسال افین وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،مسابقات لیگ برتر ووشو بانوان خراسان جنوبی «به مناسبت دهه مبارک فجر» برگزار شد.

 لیگ‌برتر مسابقات ووشو بانوان با حضور ۳ تیم در روزهای پایانی هفته گذشته آغاز به کار و تا پایان همان روز ادامه داشت.

 این دوره از مسابقات با حضور ورزشکارانی از شهرستان‌های بیرجند، قائن و نهبندان برگزار شد.

 بانوان ووشو کار استان خراسان جنوبی در مسابقات لیگ برتر ووشو بصورت آزاد و با حضور ۴۵ ورزشکار در وزن‌۶ای مختلف با هم به رقابت پرداختند.

برنز کشوری دونده

مرضیه عباسی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور مقام سوم را از آن خود کرد.

مسابقات دو و میدانی دانش آموزان دختر در ماده ۸۰۰ متر، گرامی داشت دهه مبارک فجر و یادواره ۲۶ شهید دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان، به میزبانی استان خوزستان برگزار شد.

مرضیه عباسی از استان خراسان جنوبی نیز با ثبت رکورد ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه و ۳۸ صدم ثانیه مقام سوم رقابت ها را از آن خود کرد.

سومی نونهالان هندبالیست در رقابت مناطق

 مرحله نهایی مسابقات هندبال نونهالان مناطق کشور به میزبانی خراسان‌جنوبی برگزار شد.

این دوره از مسابقات به میزبانی شهرستان بیرجند در سالن عفاف پایگاه ملی هندبال به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار و در نهایت تیم تهران با شکست تیم اصفهان به مقام قهرمانی رسید و تیم اصفهان در جایگاه دوم ایستاد و همچنین تیم استان خراسان جنوبی نیز، با غلبه بر تیم خراسان رضوی مقام سوم را از آن خود کرد.

قهرمان فوتسال افین

سوت پایان مسابقات فوتسال جام فجر افین با قهرمانی تیم ایران یدک روحی زده شد.

ی مسابقات فوتسال جام فجر افین با حضور ۱۰ تیم در ۲ گروه به مناسبت دهه فجر در سالن شهید فخری زاده افین شهرستان زیرکوه برگزار شد.

در فینال این قابت‌ها، ۲ تیم ایران یدک روحی و سرخ آبی‌های همایون به مصاف یکدیگر رفتند که ایران یدک روحی با نتیجه ۴ بر صفر از سد حریف خود گذشت و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد .

 همچنین در دیدار رده‌بندی تیم امداد خودرو عامری توانست حریف خود را شکست دهد و به مقام سوم دست یابد.

           

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از