حالت تاریک
محرومیت‌زدایی از روستای پلنگ‌آباد با کار تیمی
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

محرومیت‌زدایی از روستای پلنگ‌آباد با کار تیمی

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: راه روستایی و پروژه‌های از آبخیز تا جالیز در روستای پلنگ‌آباد بخش ارسک شهرستان بشرویه با کار تیمی اجرا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»  سردار محمدرضا مهدوی صبح امروز در حاشیه افتتاح قنات روستای پلنگ آباد بخش ارسک شهرستان بشرویه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته ملی روستا و عشایر، گفت: چند روستا و محلات عشایری در منطقه پلنگ‌آباد است که فاقد هرگونه راه بوده و طی سال‌های متمادی دستگاه‌های اجرایی تلاش زیادی کردند تا به اهالی روستاها و مناطق عشایری خدمات‌دهی کنند اما به دلیل نبود راه دسترسی به روستاها با مشکل مواجه بودند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی هر چه تلاش کردند نتوانستند خدماتی که لازم است را ارائه دهند و حجم کار بگونه‌ای بالا بود که می‌طلبید یک کار تیمی صورت بگیرد و همه دستگاه‌های اجرایی در کنار هم قرار بگیرند و هر کس به تناسب تخصصی که دارد کار را پیگیری کند تا مشکل مردم و عشایر منطقه حل شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی افزود: به لطف خدا طی یکسال گذشته بسیج سازندگی به عنوان محور پیشقدم شد و به عنوان اولین گام باید راه روستا هموار می‌شد که با ایجاد راه به طول هشت کیلومتر در مسیر کوهستانی راه دسترسی ایجاد و با پای کار آمدن سایر دستگاه‌ها خدمات‌رسانی به مردم روستایی و عشایر صورت گرفت.

وی در ادامه گفت: در این پروژه‌ها بسیج سازندگی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، امور عشایری، آب و خاک، سپاه و گروه‌های جهادی شهرستان بشرویه و فرمانداری همکاری داشتند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: با ایجاد جاده دسترسی، پروژه‌های از آبخیز تا جالیز، قنات و استخر ذخیره آب  نیز در روستای پلنگ‌آباد اجرا شد.

 

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از