حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تأکید کرد؛

ضرورت برخورد جدی با کارهای خلاف قانون‌

ضرورت برخورد جدی با کارهای خلاف قانون‌

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در این دولت مردمی و انقلابی حرکت‌ها به سوی ارزش‌ها است اما از قافله بسیار فاصله داریم و باید کارهای خلاف قانون‌ها جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز پنجشنبه در هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: انسان در اصل یک مخلوق فرهنگی است و جماد و نبات نیست که در یک چهارچوب قواعد طبیعت راه خودش را طی کند.

وی با بیان اینکه همه امور انسانی پیوست فرهنگی دارد، افزود: انسان خلقتاً اینگونه است و مشابه آن چیزی که در جهت جسمانی داریم، بُعد انسانی ما هم از وارداتی ساخته می‌شود که از گوش و چشم  وارد و در دل هضم و جذب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: این قرارداد بر اساس نظام خلقت انسانی است و کتاب و همنشینی که دارد تاثیر می‌گذارد و تصمیماتی که می‌گیریم در آینده انسان‌ها بر اساس آن ساخته می‌شوند و هر کسی نسبت به مسئولیت خود باید کار خودش را مدیریت کند. 

عبادی تأکید کرد: وقتی موفق خواهیم بود که تخصص‌ها و تعهدهای نظام که با پشتوانه عقل، وحی و علم تعبیه شده است، را به کار بگیریم.

امام جمعه بیرجند در ادامه خطاب به اعضای شورای فرهنگ عمومی استان افزود: چه بهتر که ما هم به عنوان اجراکننده بدانیم چه می‌خواهیم انجام دهیم و اگر ندانیم و درست عمل کنیم به همان نتیجه خواهیم رسید.

وی بیان کرد: مسائل حقوقی و مسائل مختلفی که در دنیا وجود دارد نتیجه تصمیم‌گیری‌ها است و این اجتناب‌ناپذیر است و کاری که می‌کنیم و حرفی که می‌زنیم روی نسل آینده تاثیر می‌گذارد و ای کاش بر اساس راهی حرکت کنیم که کارشناسی پیامبر(ص) باشد و تحت تاثیر فلان شخص و شی و غیره نرویم.

عبادی با تأکید بر لزوم کنترل شنیداری و گفتاری در انسان، تصریح کرد: شنیداری و دیدارهای خود در جامعه را باید سالم‌سازی کنیم چرا که مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: این قوانین از همان ابتدای انقلاب بوده است و مسئولیت‌هایی که بر عهده دارید را جدی بگیرید و در این دولت مردمی و انقلابی حرکت‌ها به سوی ارزش‌ها است اما از قافله بسیار فاصله داریم و باید کارهای خلاف قانون‌ جدی گرفته شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از