حالت تاریک
امام جمعه اسدیه:

مشارکت در دور دوم انتخابات یک جهاد است

مشارکت در دور دوم انتخابات یک جهاد است

امام جمعه اسدیه گفت: انتخابات دور دوم بسیار حساس است و مردم باید با چشم باز و با بصیرت هم در مشارکت و هم در انتخاب اصلح سهیم باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصیب خزائی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» ضمن تقدیر از مشارکت مردم در دور اول انتخابات و تاکید بر لزوم مشارکت در دور دوم برای تمام کردن کار نیمه کاره‌شان، اظهار کرد: شهید رییسی به‌عنوان یک رییس‌جمهور اصلح؛ انسانی انقلابی، ولایی، مردمی، با بصیرت، بااخلاق، جهادی و خستگی‌ناپذیر بود.

وی افزود: شجاعت در گفتن حق، پیگیری در جهت نتیجه دادن امور، انجام سفر‌های استانی زیاد برای حل کردن مشکلات مردم و... نیز از دیگر شاخصه‌های این شهید بود.

وی با اشاره به اینکه دستاورد‌های دولت شهید رییسی بسیار زیاد است، گفت: طرح نهضت مسکن ملی، اعطای زمین، تسهیلات و خودرو در طرح جوانی جمعیت، انتقال آب از دریای عمان به بخش‌هایی از مرکز، شرق و شمال شرق کشور، آبرسانی به روستا‌ها، نهضت آسفالت راه‌ها و جاده‌ها، ایجاد زیرساخت‌های بیمارستانی و مدارس، اجرای ریل در شرق کشور، طرح انتقال سوخت از اصفهان به خراسان جنوبی و... از‌جمله این دستاورد‌ها بوده است.

امام جمعه اسدیه اظهار کرد: همه مردم در سفر‌های استانی و شهرستانی شاهد پرکار بودن این شهید بزرگوار بودند و این پرکاری؛ اکنون وضعیت را بگونه‌ای کرده که هر کس دیگری که بخواهد بعد از این شهید به‌عنوان رییس جمهور انتخاب شود، باید این دستاورد‌ها را حفظ و راهش را ادامه دهد.

وی ادامه داد: دولت شهید رییسی در صحنه بین‌الملل هم دستاورد‌های زیادی از‌جمله آزادی حمید نوری، آزادی دارایی‌های بلوکه شده ایران، برقراری ارتباطات با کشور‌های مختلف، عضویت در پیمان شانگهای و بریکس و... در جهت توسعه کشور داشت.

خزائی ضمن تاکید بر لزوم انتخاب درست مردم در انتخابات، گفت: خروج از ریل پیشرفت ایجاد شده برای کشور خطرناک است و اگر به غرب و قبل برگردیم، این پیشرفت‌ها متوقف خواهد شد که در پی آن؛ بسیاری از طرح‌هایی که شروع شده یا بیش از ۸ هزار کارخانه تعطیل و نیمه‌تعطیلی که احیا شده بود، دوباره دچار مشکل می‌شوند، چرا که نیاز به حمایت و پشتوانه دارند.

امام جمعه اسدیه ادامه داد: شهید رییسی بااخلاق، بدون جوسازی و قول و وعده دروغ کشور را اداره کرد و مردم طی این چندسال متحد بودند، اما اگر به عقب برگردیم، باز دهه ۹۰ دیگری را تجربه خواهیم کرد که تحمل آن برای کشور سخت خواهد بود.

وی تصریح کرد: امروز نیاز است که مردم عاقلانه، با منطق و استدلال و عدد و رقم، سه سال دولت شهید رییسی را با ۸ سال دولت قبل را مقایسه کنند و ببینند کجا پیشرفت کردیم؟ کجا به رفاه و امنیت رسیدیم؟ کجا تورم متوقف شد؟ کجا پیشرفت‌هایی حاصل شد؟ و با رای خود دولتی را انتخاب کنند که پیشرفت را برای کشور به ارمغان داشته باشد تا این مسیر ادامه پیدا کند.

خزائی تاکید کرد: خط‌و‌مشی شهید رئیسی؛ خط‌و‌مشی شهیدگونه و رجایی گونه، مطابق بیانیه گام دوم انقلاب و تابع محض رهبری و ولایت بود و امروز نیز کشور به ادامه این خط و مشی نیاز دارد.

 وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات دور اول ریاست جمهوری و برگزاری رقابتی تنگاتنگ، گفت: انتخابات دور دوم بسیار حساس است و مردم باید با چشم باز، مطالعه و فکر و با بصیرت؛ هم در مشارکت و هم در انتخاب اصلح سهیم باشند تا راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/۷

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از