حالت تاریک
معنویت ملت ایران را در سرخط انقلاب نگه‌ داشت
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خراسان‌جنوبی:

معنویت ملت ایران را در سرخط انقلاب نگه‌ داشت

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خراسان‌جنوبی گفت: جوهره معنویت، باور دینی و حوزه اندیشه ملت ایران را در طول ۴۵ سال علی‌رغم تمام توطئه‌ها در سرخط انقلاب نگه داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت‌الاسلام والمسلمین امین‌رضا کمالی صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی شهید محلاتی سپاه انصار الرضا علیه السلام استان گفت: اهمیت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و سایر نیروهای مسلح به ویژه در سپاه از آنجایی است که  ما باور داریم فرمایش رهبر انقلاب را که فرمودند:«عقیدتی سیاسی هنرش این است که دل‌ها را به سوی خدا می‌برد».

وی خاطرنشان کرد: ما در این حوزه و در فتوحات بسیار زیاد کارهایی کارستان داشتیم که دنیا را متوجه جمهوری اسلامی کردیم جوهره این حرکت در میدان‌های سخت ایستادگی پای گرفتاری‌های گوناگون از جمله  هشت سال دفاع مقدس، عبور از کوران حوادث سرما و گرما جوهره بسیار مهمی است که ما را سرخط انقلاب نگه داشته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خراسان جنوبی افزود: جوهره معنویت، باور دینی و حوزه اندیشه ملت ایران را در طول ۴۵ سال علی‌رغم تمام توطئه‌ها در سرخط انقلاب نگه داشته است و بدون هیچ چشم‌داشتی ایستاده‌ایم و دنیا را متوجه خودمان کردیم تمام ابرقدرت‌ها را به فضل خداوند کنار گذاشتیم.

وی ادامه داد: این اتفاق مهم میسر نمی‌شود مگر با اینکه اولاً تربیت در حوزه رفتار است و دوماً تربیت از مقوله‌هایی است که آموزش نیاز دارد و تحکیم مبانی عقیدتی سیاسی در سپاه نیاز به آموزش دارد و از لوازم آموزش خوشایندسازی محیط است.

کمالی گفت: ساخت مجتمع آموزشی مرکز تداوم شهید محلاتی آبرویی برای استان شده است و نشان می‌دهد فرماندهان و مسئولین ما به مقوله معنویت توجه دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خراسان جنوبی در پایان از فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام و معاونت مهندسین ستاد سپاه استان و همه کسانی که در راستای مسائل معنویت‌افزا و جلوگیری از مسائل معنویت‌زدا همکاری دارند صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از