حالت تاریک

ممنوعیت خرید وفروش امتیاز نهضت ملی‌مسکن در بشرویه

ممنوعیت خرید وفروش امتیاز نهضت ملی‌مسکن در بشرویه

دادستان عمومی و انقلاب بشرویه در نامه‌ای به رئیس اتاق اصناف این شهرستان دستور منع خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، احسان خسروی در این نامه که روز دوشنبه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، نوشت: با عنایت به گزارشات رسیده برخی از مشاورین املاک اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن می‌کنند و حتی در مواردی واگذاری این امتیاز همزمان به اشخاص متعدد و با دریافت مبالغ از چندین فرد صورت گرفته که باعث از دست رفتن سرمایه افراد فریب‌خورده و افزایش مراجعین به دستگاه قضایی می‌شود.

دادستان بشرویه افزود: با توجه به اینکه خرید و فروش امتیازهای مسکن ملی در کشور قانونی نیست و فروش این گونه امتیازها زمینه‌ساز ایجاد مشکلات برای خریداران واحدها خواهد شد و از آنجایی که امتیاز در این مرحله قائم به شخص محسوب می‌شود از طرفی واگذاری آن با اهداف طرح در منافات است و مشخص نبودن اوصاف مورد قرارداد زمینه بروز اختلافات آتی را نیز در پی دارد، در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و تشکیل پرونده‌های قضایی، دستور به تمامی مشاوران املاک سطح شهر ابلاغ شود تا از هرگونه تنظیم و انعقاد قرارداد واگذاری این امتیاز خودداری کنند.

وی تاکید کرد: بازرسی‌های مستمر و منظم به منظور مقابله با تخلفات این حوزه انجام و در صورت احراز تخلف مراتب به این مرجع منعکس شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از