حالت تاریک

مهلت قانونی تبلیغات نامزد‌های انتخابات به پایان رسید

مهلت قانونی تبلیغات نامزد‌های انتخابات به پایان رسید

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی گفت: مهلت قانونی تبلیغات نامزد‌های انتخابات ساعت ۸ صبح امروز به پایان رسید و پس از این زمان تبلیغات ممنوع است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت الاسلام مهدی یعقوبی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس ماده ۷۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مهلت تبلیغات در ساعت ۸ صبح امروز پایان یافت و از تمامی نامزد‌های انتخابات و هواداران آنها درخواست می‌شود از این زمان به بعد از هرگونه تبلیغ خودداری کنند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی ادامه داد: تبصره یک این ماده مقرر می‌کند وزارت کشور و سایر نهاد‌های ذی صلاح در چهارچوب قوانین موظف هستند هرگونه تبلیغات انتخاباتی خارج از مهلت مقرر قانونی و یا جرائم انتخاباتی را بررسی کرده و گزارش آن را به شورای نگهبان و مراجع قضایی ارسال کنند.

به گفته وی، طبق ماده ۷۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبصره یک مقرر شده در پایان مهلت قانونی، تبلیغات تمام ستاد‌های تبلیغاتی اصلی و فرعی تعطیل می‌شود و فعالیت ستاد‌ها و بارگاه‌های مجازی همچنین تمام تبلیغات نامزد‌ها در دستگاه‌های مختلف تا پایان اعلام رسمی نتیجه انتخابات متوقف خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از