حالت تاریک
موادشوینده قاچاق در فردوس کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان فردوس:

موادشوینده قاچاق در فردوس کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از کشف یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال موادشوینده خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، از خبرگزاری پلیس، فاضل مریمی گفت: ماموران انتظامی ایست بازرسی گلشن شهرستان فردوس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک‌ دستگاه کامیون جک مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، تعداد ۴۸۰ عدد شامپو خارجی قاچاق را کشف کردند که ارزش آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس بیان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: شهروندان برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با رواج بیکاری در جامعه که رهاورد عرضه انواع کالاهای خارجی و قاچاق است با پلیس همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

توقیف بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

مریمی اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه «برون» شهرستان فردوس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی‌کشنده حامل بار مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، ۵۵ بشکه ۱۹۰ لیتری سوخت به مقدار ۱۰ هزار و ۴۵۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی که به طرز ماهرانه ای زیر بار جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی فردوس گفت: در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از